hämärämiehiä pihassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nibbler

Aktiivinen jäsen
21.03.2007
17 292
1
36
tai voi ne olla naisiaki.

kun mies oli reissussa, meidän pihaan kaarsi valkoinen resunen volvo. pysähty tuohon meidän pihaan ja kun näki että mä kuikkuilen ikkunasta niin lähti.
ainoo joka me tunnetaan jolla ois valkonen resunen volvo oli miehen kaa reissussa silloin.

no, en ajatellu sitä sen enempää, mutta muutaman viikon päästä pihaan kaarsi liilanen volvo farmari. se tuli pihaan ihan perille asti, pysähty ja taas lähti.

eilen yhen aikaan yöllä menin juomaan ja näin keittiön ikkunasta että tuohon postilaatikoille tuli liila volvo farmari. meidän naapurustossa ei kellään oo semmosta. se pysähty postilaatikoille, seiso siinä varmaan pari minuuttia ja lähti ajamaan meidän pihaa kohti hirveellä kiireellä. sytytin valot keittiösä ja se auto kaarsi sitten keskipihan ympäri takas postilaatikoille. pysähty ja lähti...

että joo... en tiiä mitä pitäs ajatella...

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
tai voi ne olla naisiaki.

kun mies oli reissussa, meidän pihaan kaarsi valkoinen resunen volvo. pysähty tuohon meidän pihaan ja kun näki että mä kuikkuilen ikkunasta niin lähti.
ainoo joka me tunnetaan jolla ois valkonen resunen volvo oli miehen kaa reissussa silloin.

no, en ajatellu sitä sen enempää, mutta muutaman viikon päästä pihaan kaarsi liilanen volvo farmari. se tuli pihaan ihan perille asti, pysähty ja taas lähti.

eilen yhen aikaan yöllä menin juomaan ja näin keittiön ikkunasta että tuohon postilaatikoille tuli liila volvo farmari. meidän naapurustossa ei kellään oo semmosta. se pysähty postilaatikoille, seiso siinä varmaan pari minuuttia ja lähti ajamaan meidän pihaa kohti hirveellä kiireellä. sytytin valot keittiösä ja se auto kaarsi sitten keskipihan ympäri takas postilaatikoille. pysähty ja lähti...

että joo... en tiiä mitä pitäs ajatella...

:whistle: aika kumma juttu, asutteko jossain ns. maalla tai syrjemmässä?

Sielä käy joku tsekkailees olisko jotain vietävää... Täällä meillä kävi kans yks yö, siis keväällä jo, outo auto heittääs lenkin kahden jälkeen ja viikko siitä mein autosta oli pöllitty mankka ja kajarit :kieh: :kieh: :kieh: .

tää on ihan täällä kaupungin laitamilla. ois täällä kyllä vietävää ovat vissiin nähneet meidän olkkarin.

tarkistin lukot ja alitoin sensuurit ikkunoissa päälle ja ilmeisesti pidän ne päällä tästä lähtien myös päiväs aikaan. mulla olis niitä ketju lukkoja jotka laitetaan sisäpuolelta että ne pitäs varmaan asentaa tänää

Meillä vielä kun lapsuudenkotona asuin, niin kävi yksi epämääräinen sakki (joka nyt tällä kertaa sattui olemaan romanisakki) kyttäilemässä ja ihan sisälläkin kävi kyselemässä jotain jonninjoutavuuksia aina sillain, et ei ollut miehiä paikalla. Lapsia laittoivat navettoihin tonkemaan ja sitten vietiin työkoneita öiseen aikaan. Kerran ne oli siellä taas tonkimassa ja tuttu vartija ne bongas ja sanoi että meillä on kauheen vihanen koira, että kannattaa häipyä hyvän sään aikana. Ei oo sitä sakkia sen jälkeen näkynyt.

Sitten ihan kotimaisen värinen joukkio kävi katsastamassa kun muu porukka oli lomamatkalla, niin navettoja (olivat jo sillon lukossa). Kotona ei kamalasti elonmerkkejä ollut, kun yksin olin ja lähinnä yöt kävin nukkumassa. Eräänä yönä sit koneella istuksin ja joku tuli ulko-ovea koplaamaan. Onneks oli koira (joka kyllä oikeesti on tosi pieni, mut uskottava ääni sillä on). Se piti kamalan metelin ja mä iskin valot päälle, niin lähti koplaaja aika nopeeta. Maalla asumisen varjopuolia.

eiku noi kauhutarinat vaan. kiitos huolen pidosta.

heti ku mies tulee kotiin mä käsken sen laittaa ne ketjut ja soittaa isäpuolelleen! toivottavasti mä en nyt ala vainoharhaseks.

eiku noi kauhutarinat vaan. kiitos huolen pidosta.

heti ku mies tulee kotiin mä käsken sen laittaa ne ketjut ja soittaa isäpuolelleen! toivottavasti mä en nyt ala vainoharhaseks.

Koirat koirat ja vaikka liikkeestä syttyvät pihavalot olis kans hyvät.

hyi mulla tuli se juttu mieleen ku viime viikolla kadonneissa (en tiiä seuraatteko?) niin siinä oli se kadonnu mies niin niidenki pihas oli käyty jollai autolla monta kertaa ja pihallekki menty mut olivat lähteneet ku koiran oli huomanneet

meillä on semmonen valo tuossa sivuoven edessä, ois hyvä hankkia myös taka ja etu ovelle.

koiraa mä oonki toivonu jo kauan, täs ois taas hyvä syy sellanen hankkia!

Liikkeestä syttyvän valon olisi hyvä olla sellainen joka valaisee koko pihan ja jos se vielä häikäisee sen joka katselee taloa kohden niin aina parempi.

Kaukasian paimenkoira olisi tosi erinomainen pihavahti. Sitä ei pysäytetä kuin ampumalla jos silläkään tavalla. Mut on kyläkin "hiukkasen" vaativa rotu.

joo koirahomma onki hankala ku mitään ihan hirveen vaativia koulutettavia ei sais olla ku mä en välttämättä osaa, sit pitäs olla vielä kissa ja lapsi ystävällisiä. siitä on niin monta vuotta ku meillä on ollu koira viimeks ja nekin oli metsästävää sorttia että niiden ei kuulunutkaan olla koulutettuja muutenku että "tänne" ja "aja" käskyn osasivat...