hämärämiehiä pihassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
joo koirahomma onki hankala ku mitään ihan hirveen vaativia koulutettavia ei sais olla ku mä en välttämättä osaa, sit pitäs olla vielä kissa ja lapsi ystävällisiä. siitä on niin monta vuotta ku meillä on ollu koira viimeks ja nekin oli metsästävää sorttia että niiden ei kuulunutkaan olla koulutettuja muutenku että "tänne" ja "aja" käskyn osasivat...

Eihän sellainen piha- vahtikoira nyt kovin kummosta koulutusta vaadi. Kunhan tunnustaa lauman omakseen ja suhtautuu epäillen vieraisiin ihmisiin.

Jos vaan aikaa on niin saahan sitä apuja koirakerhoista oman koiran koulutukseen.

no sitä aikaa on sitten hommattava.

vitsit ku pari vuotta sitte mulle tarjottiin koiraa joka kyllä päästää ihmiset sisälle mutta ei enää ulos, mutta lapsille ei tehny mitään ja oli totutnu kissoihin. nyt ottaa kyllä päähän ku ei tullu otettua :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
no sitä aikaa on sitten hommattava.

vitsit ku pari vuotta sitte mulle tarjottiin koiraa joka kyllä päästää ihmiset sisälle mutta ei enää ulos, mutta lapsille ei tehny mitään ja oli totutnu kissoihin. nyt ottaa kyllä päähän ku ei tullu otettua :headwall:

Hommaa vaan se koira. Siitä on lapsille paljon seuraa (kuitenkin jossain vaiheessa haluavat koiran:)) ja itsellä rauhallisempi olo kun on oma luotettava vahtikoira turvana.