V
Viblsp
Vieras
Ajateltiin mennä koko perheen voimin sinne, jos siellä olisi jotain kivaa. Mitäs siellä tapahtuu? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jemppura:Paljon tapahtumia ja ihmisiä, jonkin verran myös ilmais juttuja eri puolilla haminaa =)
http://www.haminatattoo.com/content.jsp?page=tattoo&lang=fin
Hamina tattoon viikkohjelma 2008:
http://www.haminatattoo.com/content.jsp?page=tattoo&lang=fin&id=10122
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Tervasaaressa ilmaiskonsertteja aina välillä ja armeijan kalustoesittely ainakin loppuviikolla ellei koko ajan![]()
Mä oon "töissä" Tattoossa kans![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Tervasaaressa ilmaiskonsertteja aina välillä ja armeijan kalustoesittely ainakin loppuviikolla ellei koko ajan![]()
Jahas, huuda VIIIIISPIIILÄÄÄÄÄ jos näät mut.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Tervasaaressa ilmaiskonsertteja aina välillä ja armeijan kalustoesittely ainakin loppuviikolla ellei koko ajan![]()
Eli huudan kaikille![]()
Laitan lapun, et vispilä, tuus tänne![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Tervasaaressa ilmaiskonsertteja aina välillä ja armeijan kalustoesittely ainakin loppuviikolla ellei koko ajan![]()
Eli huudan kaikille![]()
Saisit varmaan kivoja katseita. Moni kun varmaan miettii vispilää jostain syystä sellaisena vatkausvekottimena. :snotty:
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Tervasaaressa ilmaiskonsertteja aina välillä ja armeijan kalustoesittely ainakin loppuviikolla ellei koko ajan![]()
Eli huudan kaikille![]()
Saisit varmaan kivoja katseita. Moni kun varmaan miettii vispilää jostain syystä sellaisena vatkausvekottimena. :snotty:
![]()
![]()
Outoja![]()