hammaslääkäreiden hinnoista jotain tietäville

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hammaslääkärikammonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä maksoin yhden viisaudenhampaan leikkauksesta (kirurgilla, yksityinen) jotakuinkin 300 euroa. Saman verran tuli maksamaan yksityisellä kahden viisurin poisrepiminen ja parit kuvat hampaista ja tarkistus kun kyseessä ei ollut kirurgi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä maksoin yhden viisaudenhampaan leikkauksesta (kirurgilla, yksityinen) jotakuinkin 300 euroa. Saman verran tuli maksamaan yksityisellä kahden viisurin poisrepiminen ja parit kuvat hampaista ja tarkistus kun kyseessä ei ollut kirurgi.

korvaako kela noita yksityisellä käyntejä mitenkään?

Kela korvaa sen verran kuin kunnallisesta korvattaisiin. Noista hinnoista mitä mainitsin on jo otettu Kelan korvaus pois. Valitettavasti hyvästä palvelusta ja hoidosta joutuu maksamaan.

Jep 60? kahdesta hampaasta. Yhteensä olen hammaslääkäristä maksanut 140? ja olen käynyt hammaslääkärissä 4 kertaa.. ajansopiminen ja tarkistus, puhdistus ja 1 paikka, kuvaus ja hampaiden poisto.. Kuitti on tuossa pöydällä edelleen.

Saakeli ku kaikki on kallista! Mullaki 4 vuotta aiheuttanu viisaudenhammas ongelmia, mutta nyt ku ois elämäntilanteen kannalta (en ole taas raskaana kun ois hammaslääkäri) niin hirvittää tuo hinta niin paljon, että meinaan jänistää.. Pakko tuo kai kuitenki ois leikata, kun se viime aikoina on aiheuttanu ientulehdusta vähän väliä...