V
vierailija
Vieras
Sä oot niin älykäs ja oot pystynyt asioihin, jotka vaan pieni prosentti saavuttaa, miksi et halua ratkaista tätä..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuo ei ole vielä varsinaisesti vastaus mihinkään kysymykseen.
Kuulostaa suht tutulta. Meillä taitaa olla aika samanlainen tilanne.Sä oot niin älykäs ja oot pystynyt asioihin, jotka vaan pieni prosentti saavuttaa, miksi et halua ratkaista tätä..
En sanonut, että näyttelen täydellistä tms, vaan että suhtaudun elämään kun näytelmään, paiskattu tiettyyn rooliin ja siinä sitä sitten ollaan, mutta ei siihen todellisena tartte suhtautua..Miksi pitäisi näytellä unelmaversiota? Vain sillä tavallako saa ihailua ja pidettyä toisen koukussa? Mulle kaikenlainen tietoinen näytteleminen on kauhistus.
Toivottavasti tää ei ollut mulle. Jos oli, niin toivon minäkin, että lopetat tämän. En halua satuttaa ketään, vähiten kaipaamaani.Pitäiskö meidän vaan lopettaa kun ei tästä näytä ikinä mitään tulevan ja oon jatkuvasti ihan hajoamispisteessä
Mitä vaihtoehtoja tässä on? Mitään merkkejä muutoksesta mihinkään suuntaan ei oleToivottavasti tää ei ollut mulle. Jos oli, niin toivon minäkin, että lopetat tämän. En halua satuttaa ketään, vähiten kaipaamaani.