hammaslääkäri on hakenut minusta kelalta rahaa vaikka en ole käynyt edes hammaslääkärissä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Etkö sä itse tiedä, oletko velkaa hammaslääkärillesi? Tai kai sä vissiin tiedät olevasti, jos epäilet laskun menneen perintään?

no en tiedä olevani kun ei sieltä mitään laskua ole tullut. ainut minkä tiedän on tuo minkä laitoin tuohon alkuperäiseen viestiin että on kelasta näköjään peritty rahaa. yhden yhtäkään laskua tai kelna ilmoitusta ei kotiin ole tullut asian tiimoilta!

mutta voiko se olla oikeasti niin että jos minä jätän menemättä ja joudun maksamaan siitä sakkoa että en mennyt niin hammaslääkäri voi periä osan sakostani kelasta??? mielelläni kyllä omat sakkoni maksan omasta unohduksestani johtuen mutta on mielestäni outoa että hammaslääkäri perii kelalta käynnistä rahaa jossa en ole käynyt!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta voiko se olla oikeasti niin että jos minä jätän menemättä ja joudun maksamaan siitä sakkoa että en mennyt niin hammaslääkäri voi periä osan sakostani kelasta??? mielelläni kyllä omat sakkoni maksan omasta unohduksestani johtuen mutta on mielestäni outoa että hammaslääkäri perii kelalta käynnistä rahaa jossa en ole käynyt!

No ei tietenkään hammaslääkäri saa kelasta kenenkään laskuja periä. Nyt on hammaslääkärin toiminnassa jotain hämminkiä. Huomenna kelaan ja selvität asian. Tarkemmin kun ajattelee niin tuollaiset firmat, jotka itse hakee korvaukset asiakkaan puolesta niin voivat varmaankin huijata miten vain, jos asiakas ei ole skarppina.

Yhteistyössä