HAMMASLASER JULIA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aapua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aapua

Vieras
Onko joku käynyt?
Paljonko yhden reiän paikkaaminen maksaa?
Mulla on niin alhanen kipukynnys etten pysty normihammaslääkäriin menemään.

Voisiko joku ystövöllinen sielu kertoa mulle mitä siellä tapahtuu :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
Ei paikkauksen hintaa voi etukäteen sanoa, riippuu ihan monenko pinnan paiaksta on kyse tai meneekö esim. juurihoidoksi.
Pyydät puudutuksen niin ei tarvii murehtia kivusta! =)

En voi koska en kestä piikkejä :( mulla on ihan kamalasti kaikkia piikkikammoja ja muita saman kaltasia mihin liittyy pienikin kipu. En vaan kestä :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
Ei paikkauksen hintaa voi etukäteen sanoa, riippuu ihan monenko pinnan paiaksta on kyse tai meneekö esim. juurihoidoksi.
Pyydät puudutuksen niin ei tarvii murehtia kivusta! =)

En voi koska en kestä piikkejä :( mulla on ihan kamalasti kaikkia piikkikammoja ja muita saman kaltasia mihin liittyy pienikin kipu. En vaan kestä :(

Pyydä esilääkitystä, rauhoittavaa, se auttaa, pystyy ottamaan puudutukset ja tavanomaisen paikkauksen.

käyn itse ainoastaamn siellä, saan rauhoittavan ( diapam 5 mg ). sil on tosi tehokas puudutus ku 1 riitti ja en osannu sanoa mitä hammasta paikattiin. mä olen todellinen pelkopotilas viimeeks yritin karata mut poikaystävä oli nopeampi... hoitaja piti mua kädestä kiinni mieheni oli jalkopäässä. se läkäri on erikoistunu pelkureihin ja sil on uusimmat laitteet . m ilmoitin jo puhelimessa, että en avaa suuta ennen ku olen saanu rauhoittavan ja et mun suu on oikeesti puutunut eikä niin ku kunnallisessa jossa odotetaan max 2 min aloitetaan . viisaudenhampaan poistoon yleensä monta piikkiä ,siel vaan yksi ja en tuntenu mitään. lisäksise rauhoittava ( jos ei toleranssia ) pistää niin pihalle, et ei paljon tajua. mult paikattiin viimeeksi 4 reikää ja ultralla kivet ja tummentumat 3 käyntiä tais olla n 800 yht. paikka on pieni ja kodikkaampi ku hampilääkärit usein.

Yhteistyössä