H
"Hammaspeikko"
Vieras
Karsee kipu yllätti eilen iltayöstä. Pakko oli ottaa 500mg panadolin. Otin sitten vielä lisäksi siihen hieman myöhemmin 250mg panadolin. Sain muutaman tunnin nukutuksia. Nyt sitten taas kiva jomottava kipu ja hammaslääkärille pääsen vasta 12:30. Uskallanko oikeasti hyvillä ja turvallisin mielin ottaa vielä panadolia? Eihän se oikeasti saa vauvaa menemään ns. tokkuraan tms.? Pelottaa niin vauvan puolesta kaiken maailman lääkkeet
Menossa rv 22+6 nyt.