Puolituttuni A tilitti ihan vakavalla naamalla, kuinka hänestä on todella vaikea käydä ulkona puolitutun B kanssa (keskenään A ja B ovat kavereita, mutta minulle molemmat puolituttuja), kun he ovat ulkonäöltään niin kovin eri luokkaa... Nimenomaan pointtina oli se, että A on itse mielestään niin kovin hyvännäköinen ja B taas ilmeisesti järkyttävän ruma (mun mielestä ihan tavallisia naisia molemmat). Ja A:n ympärillä kuulemma pörräävät kaikki miehet ja B saa aina tyytyä johonkin jämämiekkoseen.
Mutta siis pointtini ei ole se, kuka on minkäkin näköinen vaan että onko tuo nykyään jotenkin ihan tavallista jutella leppoiseen sävyyn, kuinka minä olenkin niin kaunis/rikas/älykäs ja joku toinen on säälittävän paljon alapuolellani?
Mä en osannut tuolle A:lle sanoa yhtään mitään. Jotain hymistelin. Jälkeenpäin mietin, olisiko pitänyt sanoa jotain kirpeää puolivahingossa.
Mutta siis pointtini ei ole se, kuka on minkäkin näköinen vaan että onko tuo nykyään jotenkin ihan tavallista jutella leppoiseen sävyyn, kuinka minä olenkin niin kaunis/rikas/älykäs ja joku toinen on säälittävän paljon alapuolellani?
Mä en osannut tuolle A:lle sanoa yhtään mitään. Jotain hymistelin. Jälkeenpäin mietin, olisiko pitänyt sanoa jotain kirpeää puolivahingossa.