Hämmennyinpä tänään aika lailla

Homo heidelbergensis

Aktiivinen jäsen
13.10.2005
2 266
0
36
Puolituttuni A tilitti ihan vakavalla naamalla, kuinka hänestä on todella vaikea käydä ulkona puolitutun B kanssa (keskenään A ja B ovat kavereita, mutta minulle molemmat puolituttuja), kun he ovat ulkonäöltään niin kovin eri luokkaa... Nimenomaan pointtina oli se, että A on itse mielestään niin kovin hyvännäköinen ja B taas ilmeisesti järkyttävän ruma (mun mielestä ihan tavallisia naisia molemmat). Ja A:n ympärillä kuulemma pörräävät kaikki miehet ja B saa aina tyytyä johonkin jämämiekkoseen.

Mutta siis pointtini ei ole se, kuka on minkäkin näköinen vaan että onko tuo nykyään jotenkin ihan tavallista jutella leppoiseen sävyyn, kuinka minä olenkin niin kaunis/rikas/älykäs ja joku toinen on säälittävän paljon alapuolellani?

Mä en osannut tuolle A:lle sanoa yhtään mitään. Jotain hymistelin. Jälkeenpäin mietin, olisiko pitänyt sanoa jotain kirpeää puolivahingossa.

ja eikös tuon kummallisen keskustelun muutenkin pitäisi mennä niin päin että tämä itsensä rumemmaksi tunteva tilittäisi miten kamalaa hänestä on käydä ulkona jonkun paremman näköisen kanssa eikä toisinpäin? kumma tyyppi...

Mulla työkaveri sellainen miesmagneetti omien puheiden perusteella.
Laivalle lähdettiin työporukalla ja kuinkas kävi.Kyseisen emännän ympärillä ei nähty yhtään miestä ja ensimmäisenä oli hytissä nukkumassa,matka oli picnic ja laivan vaihdon jälkeen siis jo nukkui.

Turhaanpa tuota puolvahingossa ois mittään sanonut, suoraan vaan oisit letkauttanut, että hupsujapa sie A joriset. Ihanko teini-iän ohittaneesta oli kyse? Jaa-a, voipi käydä elo vähän yksinäiseksi tuolla ajatusmaailmalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja eikös tuon kummallisen keskustelun muutenkin pitäisi mennä niin päin että tämä itsensä rumemmaksi tunteva tilittäisi miten kamalaa hänestä on käydä ulkona jonkun paremman näköisen kanssa eikä toisinpäin? kumma tyyppi...

Joo. Tai en tiedä, olisiko sekin vähän erikoista, jos joku kokisi niin isoksi ongelmaksi sen, että ei ole yhtä (muka) hyvännäköinen kuin toinen. Mutta ei sentään niin paljon, en mä ainakaan kehtaisi kaveria ruveta rumaksi nimittelemään.

En ole näitä kumpaakaan kovin pitkään tuntenut, mutta joo, kyllä on muutaman kerran aiemminkin käynyt mielessä, onko tuo A ihan normaali. Kova tarve tuntuu olevan päteä joka jutussa. Ja kaikki omat mokat selittyvät sillä, että joku muu on tehnyt jotain väärin.

No, enpä ole vastaavaa kuullut. Aika typerä moukka tämä puolituttusi A. Ja muutenkin lapsellisella tasolla liikkuu, jos ei nyt muuta puhuttavaa ihmisellä ole.

Oma kokemus on kyllä se, että miesten mielestä hyvännäköinen (jopa kaunis) nainen saattoi jäädä seinäruusuksi, ja sitä "rumaa" (tai tavallisempaa, ei rumaakaan välttämättä) vietiin vierestä. Kaunotarta piiritettiin vasta, kun oltiin tarpeeksi kännissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Mulla työkaveri sellainen miesmagneetti omien puheiden perusteella.
Laivalle lähdettiin työporukalla ja kuinkas kävi.Kyseisen emännän ympärillä ei nähty yhtään miestä ja ensimmäisenä oli hytissä nukkumassa,matka oli picnic ja laivan vaihdon jälkeen siis jo nukkui.

:laugh: Ei tainnut olla tarpeeksi tasokkaita miehiä tarjolla... :whistle: ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Turhaanpa tuota puolvahingossa ois mittään sanonut, suoraan vaan oisit letkauttanut, että hupsujapa sie A joriset. Ihanko teini-iän ohittaneesta oli kyse? Jaa-a, voipi käydä elo vähän yksinäiseksi tuolla ajatusmaailmalla.

Joo, siis sepä se kaikkein erikoisinta onkin, kun kyseessä on tosiaan ihan aikuinen ihminen, reilusti yli 30 jo. Ja kyllä mua oikeasti hiukan harmittaa, että en sanonut mitään, mutta en vain jotenkin osannut reagoida siinä.

Hihhih. Tiedän Espoosta täsmälleen samanlaisen emännän. Ei ole mitään määrää sillä mitä kaikkea itsessään, lapsissaan, kodissaan, elämässään voi kehua. Ja kavereissa sitten vastaavasti väheksyä. Olen monet monituiset kerrat näitä sepustuksia kuunnellu ja nyt alkaa tulla raja vastaan. En edes halua arvata mitä kaikkea hän minusta muille puhuu. Koska jos puhuu minulle muista, on aivan selvaa että seuraavalle juttelee minusta ja leveästä ahteristani, rumasta miehestäni, tyhmistä lapsistani jnejne. Oksettaa. Miten tyypistä pääsee eroon? Vinkkejä?

Alkuperäinen kirjoittaja aijaha:
No, enpä ole vastaavaa kuullut. Aika typerä moukka tämä puolituttusi A. Ja muutenkin lapsellisella tasolla liikkuu, jos ei nyt muuta puhuttavaa ihmisellä ole.

Oma kokemus on kyllä se, että miesten mielestä hyvännäköinen (jopa kaunis) nainen saattoi jäädä seinäruusuksi, ja sitä "rumaa" (tai tavallisempaa, ei rumaakaan välttämättä) vietiin vierestä. Kaunotarta piiritettiin vasta, kun oltiin tarpeeksi kännissä.

:D Juu, noinhan se voi olla. Tosin kyllä toi A osaa olla ihan viehättävä ensitapaamisella (hymyilee herkästi ja ottaa kontaktia, tulee keskustelemaan). Mutta muutaman kerran, kun on keskustellut sen kanssa, alkaa kuulostaa siltä, että kaikki jutut kääntyvät siihen, kuinka erinomainen hän on ja kuinka luusereita ovat kaikki muut, ihan kaikilla mahdollisilla elämänalueilla.

Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaatakin harmaampi:
Hihhih. Tiedän Espoosta täsmälleen samanlaisen emännän. Ei ole mitään määrää sillä mitä kaikkea itsessään, lapsissaan, kodissaan, elämässään voi kehua. Ja kavereissa sitten vastaavasti väheksyä. Olen monet monituiset kerrat näitä sepustuksia kuunnellu ja nyt alkaa tulla raja vastaan. En edes halua arvata mitä kaikkea hän minusta muille puhuu. Koska jos puhuu minulle muista, on aivan selvaa että seuraavalle juttelee minusta ja leveästä ahteristani, rumasta miehestäni, tyhmistä lapsistani jnejne. Oksettaa. Miten tyypistä pääsee eroon? Vinkkejä?

Mulla kävi mielessä, että seuraavan kerran, kun tää käy selostamaan, kuinka kiusallista on kun kaikki miehet aina keskustelevat hänen takalistostaan, otan myötätuntoisen tuohtuneen ilmeen ja sanon, että eihän se hänen vikansa ole, että hänen peppunsa on tuollainen leveä. :kieh:

No en tiedä, kehtaisinko oikeasti kuitenkaan. Mutta ei ole sama nainen kyseessä, tällä ei ole jälkikasvua. Ikävä kyllä taitaa tällaisia ihmisiä löytyä enemmänkin.

Yhteistyössä