H
"Huh"
Vieras
Lapsellani on miesopettaja, ohimennen tavattiin kun koulu alkoi ja saatoin lapseni kouluun. Aamulla sitten tavattiin paremmin, kun oli lapsen vanhempainvartti ennen tuntien alkua. Eikä siinä mitään, mutta minä joka yleensä aina katson ihmisiä silmiin puhuessani enkä juuri hämmenny mistään, menin hämilleni ja halusin paeta paikalta. Siis kun se opettaja katsoi mua silmiin todella, siis todella intensiivisesti ja tuli ihan lähelle seisomaan siinä pois lähtiessäni. Ja jotenkin se katse oli samanlainen, kuin joskus kun oon ollut treffeillä (siis romanttisilla sellaisilla) ja pitäis erota, mutta kumpikaan ei oikein haluais lähteä vaan halata ja suudella mutta ei tiedä miten tekis aloitteen moiseen.
En mä nyt väitä että se mies semmoisia todellakaan ajatteli, mutta se katse oli just semmoinen. Ja mä oon ihan hämilläni, oikeasti. Siis eihän tästä tule yhtään mitään, jos mä alan kuvittelemaan tuommoisia jo lapsen opettajastakin. Ja silti, mä en voinut kuvitella sitä. Ja taas toisaalta, tottakai mä sen kuvittelin, se nyt sentään on mun lapseni opettaja!
Siis argh.
Onko muilla tämmöisiä kokemuksia? Että joku vieras mies katsoo niin intensiivisesti, että menee ihan hämilleen itse. Vai oonko mä nyt sekoamassa kokonaan..
En mä nyt väitä että se mies semmoisia todellakaan ajatteli, mutta se katse oli just semmoinen. Ja mä oon ihan hämilläni, oikeasti. Siis eihän tästä tule yhtään mitään, jos mä alan kuvittelemaan tuommoisia jo lapsen opettajastakin. Ja silti, mä en voinut kuvitella sitä. Ja taas toisaalta, tottakai mä sen kuvittelin, se nyt sentään on mun lapseni opettaja!
Siis argh.
Onko muilla tämmöisiä kokemuksia? Että joku vieras mies katsoo niin intensiivisesti, että menee ihan hämilleen itse. Vai oonko mä nyt sekoamassa kokonaan..