Hampaanpoisto ja kipu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Apuva"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Apuva"

Vieras
Kuinka normaalia tää kipu vielä on?

4Päivää sitten hammas poistettu ja kipu yltyy nyt kunnolla!
Lääkitys pitää hetken kivun poissa, mutta ei riittävästi

Lämpöilen myös..

Onhan siitä poistosta vasta vähän aikaa, mutta ei tää kipu ole ollut tälläistä edes alkuunkaan!
Kuin herkästi nää "tulehtuu ym."?

[QUOTE="vieras";26652945]Mul oli ien kipeä about viikon viisureiden poiston jälkeen. Jos sul tuntuu suus pahaa makua tai hajua niin voi ol et se on tulehtunut.[/QUOTE]

Outo maku tulee suuhun , kun "imasee silleen"

Pitäskö tossa reiän kohalla vielä joku hyytymä??

[QUOTE="Apuva";26652988]Outo maku tulee suuhun , kun "imasee silleen"

Pitäskö tossa reiän kohalla vielä joku hyytymä??[/QUOTE]

Siis pitäskö olla?
Jotain se puhui siellä hyytymästä, että pitää muodostua!?
En nyt muista! :(

[QUOTE="diu";26653003]Mulla ei ainakaan kestänyt noin kauan ja muistaakseni sanoivatkin että jos kipu ei lakkaa niin pitäs soitella sinne[/QUOTE]

Muistelen, että samaa sanottiin!

Meinasin jo tänään soitella, mutta aatteli, että seurataan nyt vielä..
Aikaakin kulunut niin vähän!

Apteekista saa Corsodyl-nimistä suuvettä, auttaa ehkäisemään tulehdusta ja parantaakin alkavia tulehduksia. Mutta tietty jos on kuumeinen tulehdus, niin antibiootit tarvitaan.

[QUOTE="Apuva";26653176]Oon käyttynyt tuota aamuin illoin 3päivää!

Pitääköhän sinne mennä tarkistuskäynnille sit kuitenkin jokatapauksessa?[/QUOTE]

Oletko ruiskulla ruiskuttanut sitä sinne reikään? Tällaiset ohjeet itse sain kun paljastuneen leukaluun pinta tulehtui (ja oli muuten kipeä!). Ja useammin kuin kahdesti päivässä!

[QUOTE="minä";26653293]Oletko ruiskulla ruiskuttanut sitä sinne reikään? Tällaiset ohjeet itse sain kun paljastuneen leukaluun pinta tulehtui (ja oli muuten kipeä!). Ja useammin kuin kahdesti päivässä![/QUOTE]

en Oo!

Ylähammas poistettiin niin vähän vaikea ruiskua työnnellä sinne :O
Kyllä se purskutuksella puhistuu ja oon kyllä tänäänkin kolmesti tuon purskutuksen tehny!
Ei siitä varmaan haittaa ole, vaikka useemmin sen tekee!

Mulla on poski /poskiontelot / leuan imusolmukkeet myös kipeät + ikenet siitä kohtaa!

Tänään sain aikaseksi soiteltua tuonne ja sanoi , että siellä on sitten jotain häikkää ja olisin saanut jo ajan tälle päivälle, mutta aikataulu ei antanut periksi!

Huomenna sitten?
Ei kai ne vaan poraile tuota helkatin koloa auki ? :O

Yhteistyössä