Tuossa se kysymys. Kun meidän pojalle tuli eilen hammas. Ja nyt on parisen viikkoa ollut tätä ettei juo päivällä maitoa. Ainoastaan nukkumaan mennessä 200 ml ja yöllä 200 ml sekä aamulla puurossa saa 150 ml. Eli kyllähän tuossa jo tulee 550 ml joka on ihan hyvä. Mutta mistäköhän tämä johtuu ? Syö soseita 3 purkkia päivässä + nuo edelliset mitä mainitsen. Olen kyllä kokeillut antaa kylmänä, huoneenlämpösenä ja lämpösenä maidon - ennen ruokaa, ruoan aikana ja jälkeen ruoan - nokkamukista ja tuttipullosta. Ei vaan mene. Mitä voi "tapahtua" jos maidon määrä on tuo ja lähinnä jos ei juo päivän aikana mitään ? Pissaa ja kakkaa normaalisti kyllä.