Hampaiden valkaisu kotona. Kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keltainen hymy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Omalla virtsalla purskuttelu on kaikkein helpoin ja täysin ilmainen keino saada luonnonvalkoiset hampaat. Eikä se niin kamalaa ole kun ei ole pakko niellä. Minuutin purskuttelu kerran päivässä tuo näkyvät tulokset jopa alle viikossa jos hampaat eivät ole aivan keltaiset. Aamuin illoin purskuttelemalla jopa vielä nopeammin. Itsellä katosi tupakan ja kahvin aiheuttama vaikea kellastuminen täysin noin kahdessa viikossa.

Omalla virtsalla purskuttelu on kaikkein helpoin ja täysin ilmainen keino saada luonnonvalkoiset hampaat. Eikä se niin kamalaa ole kun ei ole pakko niellä. Minuutin purskuttelu kerran päivässä tuo näkyvät tulokset jopa alle viikossa jos hampaat eivät ole aivan keltaiset. Aamuin illoin purskuttelemalla jopa vielä nopeammin. Itsellä katosi tupakan ja kahvin aiheuttama vaikea kellastuminen täysin noin kahdessa viikossa.

:D:D:D

Joo, ite mietin ihan samaa tossa vähän aikaa sitten kun olin menossa häihin ja haluisin vähän kirkastusta hampaisiin. Mä kokeilin jotain valkaisupastajuttuja ensin, mutta ei niistä oikein ollut mainittavaa hyötyä. Oon kuullut, että jollain teipeillä tai liuskoilla ois saanu pikkasen tulosta, mutta ei ne kait kauheen tehokkaita oo.

Päädyin sitten ammattilaiseen ja täytyy sanoa, että ero oli huomattava! Maksoihan se vähän, mutta oli sen arvoista mun mielestä. Mä kattoin noita hintoja täältä https://paljonkomaksaa.fi/hinnat/hampaiden-valkaisu ja siellä oli aika hyvä erittely eri vaihtoehdoista ja hinnoista. Ainakin tietää vähän mitä odottaa ja voi vertailla paikkoja. Esimerkiksi Helsingissä hinnat voivat vaihdella aika paljonkin, kannattaa katsoa vaikka https://paljonkomaksaa.fi/hinnat/hampaiden-valkaisu/helsinki.

Mun mielestä se kotivalkaisu on vähän niin ja näin. Jos haluaa kunnon tuloksen, niin kannattaa kyl panostaa ammattilaiseen. Ja muista, että valkaisun jälkeen hampaat voi olla vähän herkät, niin kannattaa varautua siihen. Mutta lyhyesti sanottuna, kokemukset kotivalkaisusta oli aika heikkoja, ammattilaiseen kannattaa suunnata jos haluaa oikeasti valkoisemmat hampaat.

Aasialaiset käyttää hiiltä, ihan siis vaan nuotiosta otettua ja hinkkaa sillä. Sanoi eräs ja kertoi että heillä ei ollut edes varaa ostaa hammastahnaa niin isä neuvoi.

Tämä on totta, sen vannon. Ja kyseisellä kohtaamallani henkilöllä on todella valkoiset ja kauniit hampaat.