hamsteri asiaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alkaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alkaja

Vieras
heippa.
mikä hamsterin turkki on kun on valkoinen ja kyljissä on harmaata ja punaiset silmät? ovat juuri puoliksi avautuneet ja on kirkkaan punaiset. En osannut kuvitellakkaan että jään niitä ihmettelemään/ihastelemaan. Koska kun miehelleni sanoin joskus aikoinaan että minä en ala punasilmäisiä kasvattamaan ku ne on rumia ja pelottavia ja nyt näyttääkin siltä että se se on se hamsteri mitä olen etsinyt ja nyt sainkin kaksin kappalein.
Kiitos jos saan vastauksia.

heippa.
mikä hamsterin turkki on kun on valkoinen ja kyljissä on harmaata ja punaiset silmät? ovat juuri puoliksi avautuneet ja on kirkkaan punaiset. En osannut kuvitellakkaan että jään niitä ihmettelemään/ihastelemaan. Koska kun miehelleni sanoin joskus aikoinaan että minä en ala punasilmäisiä kasvattamaan ku ne on rumia ja pelottavia ja nyt näyttääkin siltä että se se on se hamsteri mitä olen etsinyt ja nyt sainkin kaksin kappalein.
Kiitos jos saan vastauksia.

Lisään vielä että syyrianhamsteri on kyseessä. Yhdistelmänä hopeanharmaa pk ja musta pk.

http://lavendershamstery.net/index.php

Mm. tuolla on hamsteritietoa-osuudessa genetiikkaa :) Mä en enää muista edes kaikkia virallisia värejä ja niiden kriteereitä saati periytymistä kun en oo useampaan vuoteen enää "harrastanut" noita asioita.

Minulla on ollut kolme punasilmäistä ja täysin valkoista ALBIINOA hamsteria. Eli niiltä puuttuu kokonaan pigmentti, siksi silmistä verisuonituskin kuultaa läpi ja väri on punainen. Albiinojen jälkeläiset ovat käsittääkseni aina albiinoja.

Ihmisissäkin on albiinoja, huippukitaristi Johnny Winter esimerkiksi.

Johnny Winter - Still Alive and Well

http://www.youtube.com/watch?v=osvDo1lqBxQ

[QUOTE="vieras";27305601]Minulla on ollut kolme punasilmäistä ja täysin valkoista ALBIINOA hamsteria. Eli niiltä puuttuu kokonaan pigmentti, siksi silmistä verisuonituskin kuultaa läpi ja väri on punainen. Albiinojen jälkeläiset ovat käsittääkseni aina albiinoja.

Ihmisissäkin on albiinoja, huippukitaristi Johnny Winter esimerkiksi.

Johnny Winter - Still Alive and Well

Johnny Winter - Still Alive and Well - YouTube[/QUOTE]

Niin ja kaksi ruskeaa tai muun väristä voi saada albiinon, mutta harvinaisia ovat.

Yhteistyössä