Hän rikkoi minut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siinu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
225536.jpg

Sinä valitsit miehen, käytä samaa valinnanvapautta. Eroa mitä pikimmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Siinu:
Minä olen nyt rikki, tunnen oloni mitättömäksi ja arvottomaksi. Käyn psykiatrilla ja syön masennuslääkkeitä. Olin ennen hauska ja seurallinen iloinen ihminen. Nyt haluan jättää hänet mutta jokin tässä on niin hemmetin vaikeeta. Minä kai ansaitsisin parempaakin, mutta miten kestän tämän häpeän erota kun olemme olleet vasta vajaan vuoden naimisissa?

Jos tilanteesi on todellakin noin vakava, ja annat siitä rehellisestioikean kuvauksen, tee kuten aikaisemmin ehdotin. Jos eroatte, häpeän kantaa aivan joku muu kuin sinä, sillä tuskin ympäristöltä on jäänyt mitään huomaamatta. Vaikeita asioita. Todennäköisesti tuo tilanteenne ei muutu miksikään, ilman sinun ratkaisevaa siirtoasi.

Elätkö itsellesi vai muille? Kumpi on tärkeämpää siis, oma onnellisuutesi vai muiden ihmettely? Itse erosin vuoden avioliiton hakkaamisen ja pettämisen myötä. Miksi menin sitten sen kanssa naimisiin? Koska mies oli ihan toinen ihminen häihin asti. Sen jälkeen muuttui totaaliseksi julmuriksi, mikä oli aika vaikeaa hyväksyä. Hyväksymisen jälkeen päätin, että annan itselleni edes mahdolisuuden onneen. Ja erosin. Olimme unelmapari, jtoen ihmettelyä tuli joka suunnalta ja erityisesti työpaikalta. En suostunut kertomaan eron syitä, Sanoin vain, että on riittävät perusteet erolle ja ei kuulu muille. Muutama päivä sitä ihmeteltiin, sen jälkeen uutinen meni ohi. Olen nyttemmin 7 v eron jälkeen ikionnellinen siitä ratkaisusta, että lähdin avioliitosta noinkin nopeasti. Ja muiden mielipiteistä ja julkisesta häpeästä piittaamatta.

Yhteistyössä