K katariina00 Aktiivinen jäsen 12.08.2008 1 627 0 36 02.07.2009 #2 uimaranta on kiva, ja kai se ihan jees paikka on muutenki, vähä ehkä kulahtanu ne vessat tms..en tiiä, en oo ku joskus 10 vuotta sit ollu siellä viimeks vaikka hangossa asunki eipä tainnu olla paljon tästä apua kyl
uimaranta on kiva, ja kai se ihan jees paikka on muutenki, vähä ehkä kulahtanu ne vessat tms..en tiiä, en oo ku joskus 10 vuotta sit ollu siellä viimeks vaikka hangossa asunki eipä tainnu olla paljon tästä apua kyl