Hankala tilanne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja töks töks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

töks töks

Vieras
Mieheni on yli viisikymppinen ns.kunnollinen aviomies ja perheenisä.
Melko varmoin perustein epäilen että hänellä on yhteinen lapsi n.nelikymppisen naisen kanssa.

Neuvotte varmaankin että kannattaisi ottaa puheeksi, no niin varmaan kannattaisi ja pitäisi.
Mutta miten?
Minulla on mielenterveysongelmia, en haluaisi leimautua lisää.
Tämä lapsiasia ei kuitenkaan ole tuulesta temmattua, ja huom. lääkitykseni on kohdallaan.
Ainakin niin, kuin se nyt voi olla.

Tiedän etten tule jätetyksi, voihan olla että minun pitäisi vuorostaan ymmärtää mieheni lohdun hakemista.Ei ole ollut hänelläkään helppoa tässä liitossa.

Voit toki kysyä mieheltäsi asiallisesti ja suoraan.Tällaiset asiat on syytä keskustella selviksi kerralla,uskon että se onnistuu,koska vaikutat fiksulta ihmiseltä.

Eräs asia sinun täytyy huomioida: mielenterveysongelmat ovat sairauksia siinä kuin iskias,mahahaava,astma,flunssa tai mikä muu tahansa.Ei niitä tarvitse hävetä eikä rajoittaa elämäänsä leimautumisen pelossa,eikä missään tapauksessa syyllistää itseään.Rohkeutta vain,ja tsemppiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Halle*:
Miksi epäilet, että miehelläsi on tämä lapsi?

Heillä on n. 20 vuoden yhteinen työtausta. Nainen on ollut mieheni ns.alainen. Nainen tuli raskaaksi ja yllättäen löytyi myös "miesystävä".
Eihän tämä paljonkaan kerro, mutta nainen on ollut sinkku kaiken aikaa.
Ja mitä sekään..näinhän käy, mutta luulen että minulla on kuitenkin terveet vaistot.

Ja kuten edellä kerroinkin, miehelläni ei ole ollut helpoa, ei minun eikä työnsäkään puoleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Mih:
Voit toki kysyä mieheltäsi asiallisesti ja suoraan.Tällaiset asiat on syytä keskustella selviksi kerralla,uskon että se onnistuu,koska vaikutat fiksulta ihmiseltä.

Eräs asia sinun täytyy huomioida: mielenterveysongelmat ovat sairauksia siinä kuin iskias,mahahaava,astma,flunssa tai mikä muu tahansa.Ei niitä tarvitse hävetä eikä rajoittaa elämäänsä leimautumisen pelossa,eikä missään tapauksessa syyllistää itseään.Rohkeutta vain,ja tsemppiä.

Kiitos.

Yhteistyössä