V
vierailija
Vieras
Kärsin jatkuvista hankalista menkoista, mitkä kestävät kaikenkaikkiaan yli 10 päivää, ensin tulee alkutuhrua (tarkoittaa ei seksiä, suojien käyttöä) pari kolme päivää, sitten ne itse menkat ja sen jälkeen vielä 2-3 päivää tuhrua ja sitten sen päälle vielä joka kuukausi jonkunsortin tulehdus. Tämä siis JOKA kuukausi. Olen käyttänyt kaikkia mahdollisia voiteita ja kapseleita noihin tulehduksiin jne ja kyllä ne sitten auttaakin kun aikansa käyttää..kunnes tulee jo seuraavat menkat. Olen täysin kyllästynyt ja väsynyt tähän rumbaan. Valitin asiasta gynegologille, joka sanoi että ainut apu on hormonit. Niimpä yritin syödä Primolut Nor:ia hetken. Sanoin kyllä gynelle että minulle ei ole tähänkään asti sopinut kierukka (aiheutti vaan jatkuvaa vuotoa) että epäilen ettei sovi Primolut. Eihän se sopinutl. Tuli rajua hengenahdistusta ja yskimistä , uskalsin pari kiertoa kokeilla ja oli pakko lopettaa.
Mikähän helvata tähän auttaisi?? Olen miettinyt kohdun poistoa, mutta tuleeko siitä vaan lisää ongelmia. En pysty siis käyttämään mitään hormoneita tähän vaivaan mutta en jaksaisi enää näitä hankalia menkkoja joihin menee kaiken kaikkiaan se 10-12 päivää kuussa kunnes kohta alkaakin jo uudet menkat.
Mikähän helvata tähän auttaisi?? Olen miettinyt kohdun poistoa, mutta tuleeko siitä vaan lisää ongelmia. En pysty siis käyttämään mitään hormoneita tähän vaivaan mutta en jaksaisi enää näitä hankalia menkkoja joihin menee kaiken kaikkiaan se 10-12 päivää kuussa kunnes kohta alkaakin jo uudet menkat.