Hankalat naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jjjjj"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jjjjj"

Vieras
Miksi jotkut tekee elämästä niin hiton hankalaa, varsinkin kun on lapsi?

Mikään ei ole hyvin, mitään ei muka kerkeä tehdä, ei voi lukea, syödä, nähdä kavereita, kaikesta pitää kitistä... Sitten kun joku PYSTYY tehdä ihan normaaleja asioita vaikka on enemmän kuin 1 lapsi: on superihminen. ARRRRRRGHHHH!

Ja MIKSI jos on ollut 7 vuotta jonkun kanssa yhdessä (eli tuntee sen ihmisen hyvin), tehdään se muksu ja sitten itketään kun "mies on AINA töissä, ja mä oon viikot yksin ja tää on niiiin kamalaa lapsen kanssa wääwääwää".

Ihan oikeasti?!

[QUOTE="Anneli";30040284]Ehkä sillä pystyvällä ihmisellä on tukiverkosto, jota tuttavallasi ei taida olla:-) Näin esimerkkinä.[/QUOTE]

Mä olisin hajonnut ilman muiden apua. Muut auttoi varmaan pakosta tai siis auttoi pakosta kun ilmotin etten jaksa syöttää enkä hoitaa enkä syödä enkä käydä kaupassa enkä mennä ulos ja haluun vaan kuolla...aina tuli joku mut useimmin mutsi.

No itseasiassa, mulla ei ole ketään ja kaksi lasta hoidan ihan omilla taidoillani, ja tällä kenestä puhun on vaikka mitä sukua ja ysstävää + auto, jota mulla ei esim ole ja kaupassa käynti sujuu multa ihan hyvin ja ilman painajaisia, ja tää toinen valittaa siitä vaan facessa miten KAMALAA se on mennä kauppaan ja olla äiti.

Lapsia on erilaisia. Olen minäkin hoitanut kaksi lasta yksinhuoltajana vuosikymmenen, mutta tää uusperheen iltatähti on luonteelta ihan muuta ja tän yhden hoitaminen on paljon vaativampaa kuin vanhempien lasten.

En tiiä. Tutulla on ihan normaali lapsi. Kaikki on vain niin hankalaa sille. Ei kerkeä syödä, ei kerkeä elää, ei kerkeä nähdä ketään, mutta ei halua nähdä ketään, ei halua harrastaa, mutta ei kerkeisi vaikka haluaisi, mies on aina poissa, elämä on niin raskasta.

Mä en vaan KESTÄ!

Ja kun tollasista asioista EI voi sanoa kun ne suuttuu :D

No tämä on kai sama asia, mutta mua ihan suunnattomasti ärsyttää naisten heittäytyminen avuttomaksi heti kun on lapsi pullahtanut maailmaan ja on se suurin hehkutus väistynyt. Ei siinä, saa tuntea itsensä väsyneeks ja näin, mutta siis kaikki tämä "en kerkee syömään koskaan lämmintä ateriaa" jaadejaade shaiba on jotenki niin raivostuttavaa. Samat tyypit linkkailee Facebookkiin Iltalehden Fiidin "ratkiriemukkaita" listoja äitiydestä, ei edes huumorilla vaan ihan tosissaan että näin on!

Itselläni on kaks skidiä, on ihan ok tukiverkosto että saadaan silloin hoitoon kun on tarvetta. Harvemmin sitä enää, mutta silti. Ihan arjessa jos mun tai miehen, jommalla kummalla on joku tapaaminen/harrastus niin toinen sitten on lasten kanssa. Ei ole sen vaikeempaa (täällä palstalla saa aina käsityksen että jokaisen mies on klo6.00-18.00 töissä ja jossain suuressa johtoasemassa että ei varmana voi kotiin tulla, on tietty vaan yks auto ja asutaan keskellä korpea ja kaikki on vaan niin helkkarin hankalaa). Naiset useimmin heittäytyy marttyyreiksi ja ulisee sitten joka paikassa, kuin haluisivat saada suitsutusta ja nostoa jalustalle kuinka hienoja äitejä ovat.

Yhteistyössä