Hankin kohta Personal Treinerin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HyppyKeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HyppyKeppi

Aktiivinen jäsen
12.12.2005
2 682
0
36
Alkaa niin meneen hermo!
Käyn salilla väh. 3 krt/viikko. Ja lenkillä koitan käydä n. 2 krt viikossa. Tavoitteena siis laihdutus. Tällä tyylillä lähtikin melkein 10 kg aika helpolla muutamassa kuukaudessa, mutta matkaa on vielä 8-9 kg tavoitteeseen.
Mitään ei ole enää hetkeen tapahtunut vaikka harjoitukset/ruoka on pysynyt suht samana.
Eikä mua noi kilot niinkään häiritse, mutta kun sais edes tuon vatsan pois, vähän reisiä ja peppua...
Olen miettinyt, että onkohan noi salitreenit liikaa? Käytän kyllä tunnista aina 20-30 min juosten, pyöräillen, crossaten...
Maksaiskohan Personal Treiner paljon? :whistle:

Ja tiedän...Laihdutus palsta olisi oikeampi ´paikka viestilleni, mutta täältä saa yleensä nopeammin vastausta... :ashamed:

En tiedä tarkkaan mitä pt maksaa mutta ainakin mun käyttämällä salilla on sellanen kanta-asiakas kortti vaihtoehto jolla saa pt:n palvelut siis kaiken muun lisäksi, se maksoi muistaakseni 47e/kk.

Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:
Mitään ei ole enää hetkeen tapahtunut vaikka harjoitukset/ruoka on pysynyt suht samana.

Tuossapa se vika on. Treeniohjelmaa on syytä muuttaa noin kuuden viikon välein. Myös ruokavalion tarkistus silloin tällöin on paikallaan. Itse olen välillä ottanut kickstarttia esim. lentoemäntädieetillä tai 3-5 päivän paastolla. Kyllä se siitä. Ihan normaalia on, että jämähtää joksikin aikaa samoihin vaakalukemiin =)

Alkuperäinen kirjoittaja Pix:

Tuossapa se vika on. Treeniohjelmaa on syytä muuttaa noin kuuden viikon välein. Myös ruokavalion tarkistus silloin tällöin on paikallaan. Itse olen välillä ottanut kickstarttia esim. lentoemäntädieetillä tai 3-5 päivän paastolla. Kyllä se siitä. Ihan normaalia on, että jämähtää joksikin aikaa samoihin vaakalukemiin =)

Niin siis olen mä kuntosalilla muuttanut ohjelmaani, mutta kävely on oikeastaan sitten ainoa harrastus, mitä kuntosalin lisäksi tykkään "vetää".
Paastoomaan mie en ala, mutta jonkun dietin vois kyllä vetästä. Ens viikolla se olis vielä helppoakin, kun olen vielä lomalla...
SUOSITELKAAS HYVIÄ DIETTEJÄ?!?!?
Ei mitään nälkälakkoja, kiitos!

Hiilarit kokonaan pois, eli siis peruna, riisi, makarooni, leipä ja tietty makeatkin. Tämä taatusti toimii. Korvaat joko wok vihanneksilla nuo perunat ym. tai sitten runsaasti salaattia tilalle.

Mutta, jos olen viikon vaikka lentoemäntädietillä, voinko silti jatkaa kuntosalia/kävelyä, kuten ennenkin? Riittääkö voimat?

Kyllä mulla ainakin riitti. Dieetin kesto on neljä päivää, ja se ei ole mikään pysyvän painonpudotuksen salainen ase, vaan just hyvä tehostaja.
Kuntosalilla voi pitää vaikka palautteluviikon dieetin aikana, käyttää ihan pieniä painoja ja tehdä pitkää rauhallista sarjaa.
Ootko ajatellut vaihtaa kävelylenkkiä vaikka kunnon reipastahtiseen pyöräilyyn silloin tällöin? :)

Mutta, jos olen viikon vaikka lentoemäntädietillä, voinko silti jatkaa kuntosalia/kävelyä, kuten ennenkin? Riittääkö voimat?

Kyllä mulla ainakin riitti. Dieetin kesto on neljä päivää, ja se ei ole mikään pysyvän painonpudotuksen salainen ase, vaan just hyvä tehostaja.
Kuntosalilla voi pitää vaikka palautteluviikon dieetin aikana, käyttää ihan pieniä painoja ja tehdä pitkää rauhallista sarjaa.
Ootko ajatellut vaihtaa kävelylenkkiä vaikka kunnon reipastahtiseen pyöräilyyn silloin tällöin? :)

Voishan sen vaihtaa... En vain koskaan ole tullut miettineeksi. Johtuu ehkä siitä, että mun pyörä ei ole mikään maailman paras, mutta voisinhan sitäkin kokeilla. Oisko sulla ohjetta tohon diettiin tai linkkiä ohjeisiin?
Sen jo olenkin oppinut, että dieteillä ei saa pysyvää painon laskua, mutta alussa pääsin sellaisella hyvin vauhtiin ja olen onnistunut pitämään kilot kurissa. En enää koskaan päästä repsahtamaan!!! :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Leia:
Hiilarit kokonaan pois, eli siis peruna, riisi, makarooni, leipä ja tietty makeatkin. Tämä taatusti toimii. Korvaat joko wok vihanneksilla nuo perunat ym. tai sitten runsaasti salaattia tilalle.

Tätä mä olen kovasti jo koittanut toteuttaa ja suurena leivän ystävänä olen nyt etsinyt sellaisen vaihtoehdon, jossa on vain 23 g hiilareita sataa grammaa kohden. Sillä sitten joskus herkuttelen. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja AnQ:
Saisitko sie sieltä salilta jonkun tekemään siulle ruokavalion/treeniohjelman? Ainakin niillä saleilla mitä mie oon käynyt, on saanut ilmatteeksi - siis tarkotan kuntosalin henkilökunnalta.

Voisinhan sitä kysyä. Mulla on kuitenkin sinne nyt tuo 3 kuukauden kortti, jonka juuri uusin...eli kai sitä uskaltas edes kysyä...

miksi ihmeessä sä sitä vaakaa tuijotat? sun pitäisi mitata sun tuloksia MITTANAUHALLA eikä vaa'alla.. teetkö varmasti tarpeeksi isoilla painoilla (toistoja siis max 8-12/12-15, ei todellakaan mitään 20)?

Voishan sen vaihtaa... En vain koskaan ole tullut miettineeksi. Johtuu ehkä siitä, että mun pyörä ei ole mikään maailman paras, mutta voisinhan sitäkin kokeilla. Oisko sulla ohjetta tohon diettiin tai linkkiä ohjeisiin?
Sen jo olenkin oppinut, että dieteillä ei saa pysyvää painon laskua, mutta alussa pääsin sellaisella hyvin vauhtiin ja olen onnistunut pitämään kilot kurissa. En enää koskaan päästä repsahtamaan!!! :whistle:
Ohje löytyy Kauneus&Terveys lehdestä 7/2007. En millään jaksa kirjoittaa ohjeita tähän
:ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja AnQ:
Saisitko sie sieltä salilta jonkun tekemään siulle ruokavalion/treeniohjelman? Ainakin niillä saleilla mitä mie oon käynyt, on saanut ilmatteeksi - siis tarkotan kuntosalin henkilökunnalta.

Voisinhan sitä kysyä. Mulla on kuitenkin sinne nyt tuo 3 kuukauden kortti, jonka juuri uusin...eli kai sitä uskaltas edes kysyä...

Kannattaa todellakin, siinä ei mitään menetä, ja kyllä ne haluaa (suurimmassa osassa paikoista ainakin :D) asiakastaan hyvin palvella.

Ohje löytyy Kauneus&Terveys lehdestä 7/2007. En millään jaksa kirjoittaa ohjeita tähän
:ashamed:

Sitten ei kai auta, kuin etsiä tuo lehti käsiin jostakin... :whistle:

Yhteistyössä