H
häh
Vieras
Kattelen tässä tartu mikkiin uusintaa ja näyttää ihan siltä kuin Hanna ois raskaana, mutten oo kyllä missään juorupalstalla asiaan törmänny vai oonko vaan eläny tynnyrissä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ei kiinnosta:ennenkuin itse sitä tahtoo. Miksi sun se pitäisi tietää ? Ei vaikuttane sun elämään mitenkään, vai vaikuttaako ?
On.Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:Onko nämä jaksot sitten nyt uusia,mullakin se päällä tuossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiinuska42:Samaa katselin eilen illalla.
Alkuperäinen kirjoittaja jooo:Alkuperäinen kirjoittaja Tiinuska42:Samaa katselin eilen illalla.
minä myös... vai onko muuten vaan lihonu... Onko sillä joku mies???
Alkuperäinen kirjoittaja herää:Tottakai se on raskaana. Muuten ei naisella voi mitenkään olla pömppövatsaa eikä muuten voi lihoa kuin raskaaksi tulemalla.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mä taas katoin, että joko se on yhtäkkiä alkanu hirveeksi Laura Voutilkais-faniksi tai niillä on sama stylisti.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja herää:Tottakai se on raskaana. Muuten ei naisella voi mitenkään olla pömppövatsaa eikä muuten voi lihoa kuin raskaaksi tulemalla.
Niin-in, mäkin taidan olla :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja herää:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja herää:Tottakai se on raskaana. Muuten ei naisella voi mitenkään olla pömppövatsaa eikä muuten voi lihoa kuin raskaaksi tulemalla.
Niin-in, mäkin taidan olla :snotty:
Juu mä oon itekin koko ajan raskaana jos vatsaa katsellaan.
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Aika monella suomalaisella naisella on tuollainen pömppövatsa.