Hanna Pakarinen raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häh

Vieras
Kattelen tässä tartu mikkiin uusintaa ja näyttää ihan siltä kuin Hanna ois raskaana, mutten oo kyllä missään juorupalstalla asiaan törmänny vai oonko vaan eläny tynnyrissä?

Alkuperäinen kirjoittaja ei kiinnosta:
ennenkuin itse sitä tahtoo. Miksi sun se pitäisi tietää ? Ei vaikuttane sun elämään mitenkään, vai vaikuttaako ?

No ei vaikuta. Utelias vain olen. Ja yleensä nää julkkisten raskausuutiset "kerrotaan" ennen kuin he itse ehtivät tai haluavat. Ihanaa se vain on jos Hannakin vauvan saa.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mä taas katoin, että joko se on yhtäkkiä alkanu hirveeksi Laura Voutilkais-faniksi tai niillä on sama stylisti.

Mulla oli eilen illalla töllö auki ja vilkasin ohjelmaa ja luulin oikeesti et siinä oli Laura V. Ihmettelin kyllä että ompa lihonut. Vasta kun pisteet lopussa kerrottiin niin kuulin nimen ja olin ihan :o

Alkuperäinen kirjoittaja herää:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja herää:
Tottakai se on raskaana. Muuten ei naisella voi mitenkään olla pömppövatsaa eikä muuten voi lihoa kuin raskaaksi tulemalla.

Niin-in, mäkin taidan olla :snotty:

Juu mä oon itekin koko ajan raskaana jos vatsaa katsellaan.

No näinpä, hirvee haloo heti jos joku julkkis on ns normaali vartaloltaan, että pakko sen on olla raskaana. Hitto kun mäkin pullautan tän mahani ulos niin näyttäis siltä että se syntyy just :snotty:

Uusimmat

Yhteistyössä