Häpeä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oliko kyseessä Aito vai Lépa?
Antille voisi vinkata, että jos tulee syytöksiä idioottimaisesta käytöksestä eikä itsellä ole mitään muistikuvaa, niin kyseessä voikin olla palstan doppelgangeri. Aikamoinen kokoero kyllä paljastaisi, mutta stressaavassa tilanteessa ei välttämättä katso muuta kuin hämäävää samanoloisuutta.

Antille voisi vinkata, että jos tulee syytöksiä idioottimaisesta käytöksestä eikä itsellä ole mitään muistikuvaa, niin kyseessä voikin olla palstan doppelgangeri. Aikamoinen kokoero kyllä paljastaisi, mutta stressaavassa tilanteessa ei välttämättä katso muuta kuin hämäävää samanoloisuutta.
Miten viestisi liittyy ketjun alkuperäiseen aiheeseen eli häpeään?

Tässä lisää häpeämistä:

– Tiesitkö, että Suomi on tilastojen mukaan yksi Euroopan turvattomimmista maista naisille? Yli puolet naisista Suomessa on kohdannut elämänsä aikana väkivaltaa tai uhkailua, Stubb kertoo.

Iskelmälaulaja Lasse Liemola 88 v. oli kysynyt tekoälyltä miten kauan hän elää. Vastaus oli ympäripyöreä.
Kun ja jos tekoäly vie lähes kaikki työpaikat, kysymykseni ketjun aloittajana on: Opetetaanko tekoälylle tunteita esim. häpeä?

Iskelmälaulaja Lasse Liemola 88 v. oli kysynyt tekoälyltä miten kauan hän elää. Vastaus oli ympäripyöreä.
Kun ja jos tekoäly vie lähes kaikki työpaikat, kysymykseni ketjun aloittajana on: Opetetaanko tekoälylle tunteita esim. häpeä?
Itse en käytä tekoälyä tai juttele sen kaa mut sillonkun oon ollu frendillä käymäs ni sil se chat gpt auki ja ei kone voi tuntea häpeää ehkä jäljitellä sitä. Mul ei oo teko älyltä muuta kysyttävää ku oon ollu frendillä ni et otakko suikkiin ja vastaus on aina kieltävä🤪 emmä jaksa koneen kanssa seurustella sen kummemmin ei oo mun juttu.

Mut joo sit häpeästä viimeaikoina ei oo niin tullut törttöiltyä juhaanuskin meni enemmän lenkkiä tehden ja hyvää ruokaa syöden tuli pitkästä aikaa tossa toissapäivänä laulettuu ja jammailtuu oli ihan jees ilta tietty pieni häpeä siitä kun varmakin luo epäröintiä kaipaan d mut sit mitä jos m vaik kaikki merkit ja oma viittaa d ni miten hitossa mun pää silti seilaa eikä pysy lukossa tää pään haahuilu on välillä hävettävää ku on missio mitä kohdin mennä niin varmuus kasvaa että tekee oikein mut silti antaa häiriöille tilaa ja alkaa se loputon jankkaus mitä jos se onkin tuo eikä tää. Se ristiriita syö pään vaan sekaseks pitäis antautua mut oonko mä täysin antautunut naiselle ja rakkaudelle ja juossut vaan karkuun sillain et rakkaudesta tulis pysyvä ja me kiinnityttäis oikeesti toisiimme. Luin tosta jostain ketjusta et mies katsoo vieraita. Kerroinhan mä muutama päivä sitten kun oltiin vuosia sitten virossa nih kyl mä sitä ihmettelin et mies toi vaimonsa strippi baariin ei mulla tulis kyl parisuhteessa mieleen mennä naisen kaa strippi klubille tai menisin sinne yksinkään jos oon parisuhteessa joku siinä vaan olis liian omituista et mä kattelen alastomii naisii oma nainen vieressä et ei oo mun juttu ja miksi menisin katsomaan mieluummin vaik joku hyvä musiikkiesitys mut olis se jotenkin hävettävää viedä nainen sellaiseen paikkaan. Mut en tiedä kyl miten reagoisin jos nainen ehdottaisi et mennään. Mut joo on menneisyydestä yks juttu mitä tein kyllä silloisen kumppanin kaa mut voitin pokerista pari tonnii ja sanoin silloselle kumppanille et nyt pakataan kamat ja lähetää viikonlopuksi amsterdamiin noh lähettiin ja joo kierreltiin museoita mms van goghin museo,seksimuseo hamppumuseo jnee ja paljon kauniita taloi mitä katella ja jotkut talot oli valaistu erivärin ja oli heittoa niinkuin pisan kaltevassa tornissa mut joo kyl mä halusin nähä sit vikana iltana punaisten lyhtyjen alueen ja eli siis vein kumppanin alueelle missä oli puolialastomia naisia ja kylhän mäkun siitä ohi kävelin niin tottakait tsiigasin ainiin nää ikkunan näyte tytöt jotkut ehotteli et tulkaa kolmenkimppaan mut ei se mua eikä naista varsinkaan olisi huvittanut ainiin siellä tapahtui yks accidentti oltiin menos siihen punaistenlyhdyn alueen kapakkaan juomaan oluet ainiin siellä on kikka minkä hetken pääst tajusin mut iso stobe oli silloin 5€puolikas mut 0.25 tuoppi oli kakseuroo eli kaks 0,25 tuoppii olikin vain neljä euroo et pienempii tuoppei juomal säästi euron. Noh eniveis oltiin kävelemässä kohti kapakkaa ja edessä olevasta luukusta puolialaston nainen tuli ja läimäytti yhtä britti turistiä päälle kun se jotain sikaili sille ja jengi taputti sille naiselle. Mut joo sillon oltiin vähän päälle kakskybäsii. Mut eipä mun enään tartteis mennä punasten lyhtyjen alueelle kun se on nähty ja lisäks alastomuutta on niin paljon kaikkialla että eipä ne perseet ja tissit niin enään hetkauta toki välillä mut tähän ikään mennessä niitä on tullut niin paljon vastaan et siinähän se menee ilman kummempaa. Ainiin amsterdista viel yks tosi hyvä muisto mentiin naisen kaa cofe shoppiin pitihän sekin käydä testaamassa noh siellä oli pari sveitsiläistä miestä ja niiden kaa juteltiin ja ilta meni mukavasti mut sit typeryyttäni poltin niin ison jointin ja menin ihan pellolle ja vainoharhat iski. Se on super ärsyttävää kun vainoharha iskee jep jokainen joka psykedeelei on kokeillut tietää et niitä vainoharhoi joskus tulee mä en ainakaan tiedä ketään jolle ei ois tullut vainoharhoi psykedeeleisyä. Noh vainoharhoissa kaikki turhat pelot valtaa mielen vaik se ei oo todellista mut vainoharha pitää painjaismaisessa otteessaan ja syöttää väärää tarinaa sulle ja ruokkii lisää pelkoa. Noh menin siellä shopissa niin pelolle et oli pakko hakee taxi. Mut siis tääs kuvaus vainoharhasta huomasin et katossa xxx ja taxissa aattelin et tää on murhataxi ja vie meijät kaatopaikalle ja se tarina vaan syveni. Mut tiiättekö mitä oikeesti tapahtui se taxi kuski oli mukava afrikkalainen ja huomas et mä oon mieleni syvissä syövereissä ja kelatkaa laittoi taxa mittarin päälle sata metrii ennen hotlaa ja laskutti vain siitä se pieni ele laukaisi mun vaino ajatukset ja hävetti mitä olin ajatellut siitä kuskista vaik oli ihan hemmetin mukava

Yhteistyössä