Häpeä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noh eilen kävi niin et menin kauppaan ja retkahdin kunnolla ostamaan herkkuja mut alepassa oli kovat tarjoukset pandan suklaa nougaa levy oli 1,29 sit dumblen crunchyt oli samanhintaset ni otin kumpaakin yhet ja sit viel minikarkkipussin kun se oli 89senttiä tuli paljous överit ja katoin eilen leffaa junakytät nostalgian takii sen joskus ysikyt luvulla kattonut viimeksi vhs videolta se oli kyl kivaa kun äitin kaa paljon lainailtiin videoita just sillon pysty lainaa ärrältä ja siinä pasilassa oli lähellä. Mut joo tänään mennään aletuotteiden perässä jos siis siellä on enään mitään meen sinne joku puoltuntii ennen ainiin ja tuli pitkästä aikaa täällä menetettyä hermot ja se hölmö suunkäytös tietty hävettää kun ite apinoi se on häpeällistä. Myt pohja se on joskus munkin säkissä sit kait ja menettää hermot mut sitä tulee sanottua ikävästi ja uhkaavasti ni ei se oo jees käytöstä. Nojoo peleissä nyt sit menettääkin hermonsa useemmin varsinkin suckout tappio ni se saa sellasen sponttaanin raivarin tähän se snotty hymiö. Saatko sä koskaan mistään raivareita? Tai ihan kukatahansa mistä menetit viimeksi hermot?

Hävettää kun tyttären ja hänen miehensä kanssa vedettiin märkää demarien vaalivoiton kunniaksi. PP:n ja Omenasedän on turha tulla perustamaani ketjuun kommentoimaan vaan poistan viestinne.
Hienoa että pidät palstan siistinä.

Hävettää kun tyttären ja hänen miehensä kanssa vedettiin märkää demarien vaalivoiton kunniaksi. PP:n ja Omenasedän on turha tulla perustamaani ketjuun kommentoimaan vaan poistan viestinne.
😂😂😂😂😂😂😂😂

”Saatko sä koskaan mistään raivareita? Tai ihan kukatahansa mistä menetit viimeksi hermot?”

Elän tasaista ja rauhallista elämää enkä muista milloin viimeksi olen menettänyt malttini. Verenpaineeni oli vuosi sitten koholla ja nykyään se on liiankin matalalla verenpainelääkkeiden ansiosta.
Minua harmittaa ja tulee usein paha mieli tämän palstan häiriköiden tyhmien kirjoitusten takia.
Yksi heistä jatkuvasti vainoaa ja muokkaa viestejäni.
Otan asian rauhallisesti ja lähetän pahimmistä törkyviesteistä ilmiannot palstan valvojalle.
Hävettää ja kiukuttaa, kun tuhlaan aikaani tällä palstalla.

”Saatko sä koskaan mistään raivareita? Tai ihan kukatahansa mistä menetit viimeksi hermot?”

Elän tasaista ja rauhallista elämää enkä muista milloin viimeksi olen menettänyt malttini. Verenpaineeni oli vuosi sitten koholla ja nykyään se on liiankin matalalla verenpainelääkkeiden ansiosta.
Minua harmittaa ja tulee usein paha mieli tämän palstan häiriköiden tyhmien kirjoitusten takia.
Yksi heistä jatkuvasti vainoaa ja muokkaa viestejäni.
Otan asian rauhallisesti ja lähetän pahimmistä törkyviesteistä ilmiannot palstan valvojalle.
Hävettää ja kiukuttaa, kun tuhlaan aikaani tällä palstalla.
Et ole ainoa Lepan häiriköinnin uhri. Ärsyttävää 👵🏻 jatkuva häiriköinti.

Noh eilen kun.muistui mieleen noi puumiekkailu tarinat. Nih eilen illalla sitten kun olin menossa nukkkumaan niin alkoi sit muut lapsuuden jutut muistua mieleen. Siis häpeällisimipiä tekoja oon tehnyt juuri alasteella. Oon ollut häirikkö niin poikia kuin tyttöjä kohtaan ja enemmänkin tyttöjä kohtaan oon ollu hirviö tyttöjä kohtaan alasteella nytkun ne jutut muistui mieleen. Noh häpeällisin tekoni mut oltiin yhen romani poika kimin kaa riihimäellä. Nih ei mitään suunniteltu mut satuttiin menemään yhen mummon ohi joka oli automaatilla ja se nosti ison nipun tonnin seteleitä oltiin kummatkin kovassa pelikoukussa jo alasteella noh sit se ajatus syttyi et saadaan kasa peli rahaa lähettiin seuraan sitä ja hetken päästä juostiin ja mä nappasin sen laukun ja lähettiin juoksemaan karkuun mummo alkoi kovaan ääneen huutamaan ja mä aloin tuntee hirveetä häpeää ja noloutta niinpä pysähdyin ja juoksin mummon luokse takas ja annoin sille sen laukun takas hirveästi pahoitellen ja siinä kahen metrin päässä oli muistaakseni viellä poliisiasema jos oikein muistan ni punainen talo mut siitä en ole varma siitä joku kolkyt vuotta aikaa. Eilen se sit valvotti kun muistin ton jutun. Aiheutin sille mummolle ties mitä pelko tunteita mut joo se on kyllä todellakin häpeällinen teko ja hävettää nytkun mietin sitä. Ja sitten aina tän kimi pojan kää lahettiin just riihimiäelle ryöstelemään sitä kylää ja yhelläkin tälläsellä reissulla oltiin koko päivä oltu ryöstelemässä riihimiäkeä ja oli jo ilta. Nää ryöstelyt oli siis näitä näpistyksiä karkkeja ja tavaroita kaupoista ja kirppareilta ei muuta. Noh oikastiin yhen pihan poikki ja näin siellä about saman ikäsen tytön ja sanoin sille et nyt sä tyttö annat pusun mun poskelle mulla oli leikki kuulapistooli kädes ku senkaa leikittiin. Noh tyttö ei antanut pusua mut mä taisin sit vaan moiskauttaa sitä poskelle se tais säikkyä sitä mun pistolaa joka ei kyl ollu oikee mut näytti kuitenkin.
Et jäiköhän sille tytölle siitä pelkoa ei se oikeen liikkunut mut tilanne meni nopiasti ja lähettiin menee.
Noh sitten kerrankin jouduimme tappeluun aasialaisten kaa kimi pojan kaa mut esim trangi alasteelta oli kova vittuilemaan kerrankun kuolulla oli iltasella jotain ohjelmaa ni tää trangi alkoi potkiin mun pyörää ja menin et mitä vittuu sä mun pyörää murjot ja annoin sille turpiin ja me tapeltiin sil kertaa mä voitin mut trangipa meni kertoo iskälleen ja koht sen iskä tuli sanoo et jos viel kerran kosket mun poikaan se vetää matchetella mun pään irti mä sanoin vaan et vittu sun poikas alko vittu murjoon mun pyörää. Mut joo siis oli ne trangi jq dangi kovii aukoo päätään mut tappelivat myös nyrkein monesti murjottiin toisiamme alasteella sit yhen miikun mä tappelussa lopetin niin et nostin sen ilmaan ja pudotin polvelle kyl sitä sattu mut toi on ihan helkatin vaarallinen juttu onneks sille ei käynnyt pahemmin. Vaik sillon sitä sattu. Noh sitten olin yhteen tyttöön ihastunut ekalla luokalla sen tytön nimi oli muistaakseni teea tai miten se kirjotetaan. Noh olin ilkee sille. Ku se oli mun luona ja tiesin et koht sen pitää lähtee mut en halunnut et se lähtee niinpä mä hävitin tahalleni sen pyöränavaimen ja sit näennäisesti etin sitä eli olin tosi ilkee sitä tyttöä kohtaan kaikkea en siitä muista mut ton avain episodin muistan sitä kohtaan. Noh sit yhtä toista tyttöä kohtaan ekalla luokalla olin kans ilkee mut se oli kaukana ja heitin huviksen sellasen roikko kiven sitä kohti ei mun tarkotus ollu osuu mut se kivi osu sitä päähän mä olin et miten vitus tollanen roiskasu osuu pähän noh tottakait tyttöä sattu. Ja sit viellä yks lapsuuden häirikkövuodet episoideista. Mut oltiin äitin kaa äitin pitäis muistaa tää tarkemmin mä olin joku 7--8-9. Mut oltiin pelihalissa se uhkapeli pelikone ja mä voitin tuplapotista pääpotin olin tosi iloinen mut sit pelikuume otti vallan ja hävisin kaiken sit mä alan kinuu mutsilta lisää rahaa et pääsen jatkaan pelaamista et koht voitan ison potin ja saat takas. Mut sen muistan varmasti et mua vitutti se kun mä hävisin kun voitin sen pääpotin nih hävisin sit ke kaikki takas siihen pelikooneesen ja vittu se vitti noh raivoon mutsille koko kävelymatkan ja kun päästään kotiin niin alan huitomaan puukolla ilmaan raivotessani koko ajan mutsi yrittää ottaa puukon mun kädestä ja mä vedån sen pois nih mutsille tulee viilto käteen. Mut joo alasteikäsenä oon ollu kyl aika hirviö ja nytkun ne muistu mieleen nih onhan siinä häpeää.

Yhteistyössä