Häpeän alapäätäni!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sad"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sad"

Vieras
Joo jostain se stressi on vedettävä ja tällä kertaa se on hirveän ruma alapääni. Olen alle 30vuotias, yhden lapsen äiti. Normaali alatiesynnytys, II tai III asteen repeämä (en muista, sillä synnytyksestä on yli 5 v aikaa).

Ennen olin sinut seksuaalisuuteni kanssa ja myös alapään. Mutta nyt synnytyksen jälkeen alapää on niin muuttunut ettei sitä vanhaksi tunnista. Se on ruma.

Synnytyksen jälkeen olen ollut vain kahden miehen kanssa sängyssä (molemmat yhden illan juttuja), toinen oli kolme vuotta synnytyksestä ja toinen oli nyt tänä kesänä. Miehet (siis nämä kaksi) ei oo sanonut mitään kommentia, mutta on se sanomattakin selvää. Se on ällö.

Pelkään etten ikinä tule saamaan miestä, sillä kai se lähtee äkkiä pötkiin pakoon kun näkee alakertani. Ehkä parempi elää selibaatissa ja pitää häpeä vain omana tietona. Elämä ei oo aina reilua.

Mä sain myös pahat repeämät. Ja ilmeisesti vielä korjauskin epäonnistui. Pahalta näyttää. Mulla on mies, mutta oon miettinyt, että jos me jostain syystä erottaisiin, niin kehtaisinko ikinä kenenkään muun kanssa olla. Sä olet onneksi kehdannut. Ootko jotenkin "varoittanut" niitä miehiä etukäteen?

En ole varoitellut.. eka ei niin harmita, sillä sillä oli niin pieni et en tiennyt itkeäkö vai nauraa..
Mut tää jälkimmäinen nolottaa vähän, sillä se oli mun pitkäaikainen ihastus ja en millään lailla "varoitellut" etukäteen, en tiä voiko sitä sitten jollain lailla etukäteen varotella? Ainakaan yhden yön suhdetta..

Ja silloin synnytyksen jälkeen olin yhdessä vielä lapsen isän kanssa parisen vuotta, mutta mulla ei ollut sitä kohtaan mitään tunteita niin ei herunukkaa.. :D Itse otin ja lähdin suhteesta sillä tajusin kuinka väärä ja väärin se kohtelee.
Mutta mä olen oikeasti seurustelutyyppiä ja haluaisin oikeesti löytää sen miehen rinnalle, mutta ei ole helppoa kun on jo lapsi (sitä kun monet miehet ei oikeen tunnu sulattavan), on rinnaton ja alapääkin hirveen näköinen. No joo, tässä siis yksi vanha piika esittäytyy.. :D

Voi vittu näitä naisten juttuja.

A) Lapsi ei ole este, päinvastoin
B) Rinnat ovat lapsia varten
C) Kukaan mies ala panohommiin ja katso tavaraasi ja totea että "hyi saatana" ja lähde vetelemään

Te arvon naiset, tette itse ongelmanne, päässänne.

• Tykkää
Reactions: vicy
Millä lailla alapää on hirveän näköinen? On jotenkin vaikea hahmottaa tuota, että mikä kohta siellä voi repsottaa. Minulle tehtiin epsiotomia ja tuli 10 tikkiä, mutta en ole tuntenut mitään muutoksia ja varmaan tuo on ihan eri asia.

No se on iso ja lerpattaa.. Vaikea kuvailla, mutta kuitenkin erittäin ruma. Ennen oli ihan nätti ja sellainen viiva.

Joo, ehkä pinnallista.. ja kai sitten jos se oikea tulee vastaan niin huolii mut tämmösenä kaikkine virheineen, puutteineen ja rumuuksineen.

[QUOTE="Aloittaja";26588519]No se on iso ja lerpattaa.. Vaikea kuvailla, mutta kuitenkin erittäin ruma. Ennen oli ihan nätti ja sellainen viiva.

Joo, ehkä pinnallista.. ja kai sitten jos se oikea tulee vastaan niin huolii mut tämmösenä kaikkine virheineen, puutteineen ja rumuuksineen.[/QUOTE]

Ok. Sinulla on varmaan mahdollisuus korjausleikkaukseen jos joskus on varaa ja haluat sellaisen. minusta tuntuu etteivät miehet kyllä ehdi siinä touhunsa keskellä paljoa tunnustelemaan tai katselemaan miltä siellä alapäässä näyttää.

Korjausleikkausta en koskaan ole oikein miettinyt, en haluais kuitenkaan et tarvis mennä leikkuupöydälle.. Entäs sitten jos lopputulos ei miellytä --> uusi leikkaus? ei kiitos. Eikä sillä, eipä oo ylimääräistä rahaa tollaseen panna.

maailma olisi parempi paikka, jos ei olis keksitty joko peiliä tai naisia. Ne molemmat ei mahdu tänne yhtaikaa.

Älä nyt väitä että siellä semmoinen lippu liehuu että ilman peiliäkin sen näet. Ellet ole joku sirkusnotkea.

No muuttuuhan se alapää väistämättä ihan iänkin myötä, ei se sellainen nätti pieni viiva lopunikää kellään ole. Suosittelen, että lopetat sen alapääsi tuijottelun ja keskityt muihin asioihin. Tai, jos siellä nyt joku oikeasti lahkeesta ulos lerpattaa, näytät gynelle ja kysyt neuvoa.

Mulla oli vuosia sitten imukuppisynnytys, tehtiin iso episiotomia ja repesinkin vielä. Tikkejä oli varmaan 50, lääkäri ompeli mua tunnin. Ja niin vaan sekin parani pikkuhiljaa, nyt näyttää ihan ok:lta eikä ole mieskään valittanut. Joten en usko, että sun alapääsi olisi niin hurja kuin itse luulet. Ja hei, ei se kyllä kauniilta näytä ikinä. Kellään.

Jokainen fiksu aikuinen mies tietää, että pikkutytöt näyttää pikkutytöiltä ja aikuiset naiset näyttää AIKUISILTA NAISILTA myös sieltä alapäästä. En ymmärrä tätä vouhotusta, et pitää olla karvaton ja neitseellisen näköinen aikuisena. Se on musta ihan perverssiä. Älä ota sellaista miestä, jolle et kelpaa tuollaisena!!!

Yhteistyössä