Häpeän rintojani (taas tällainen avaus...)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Onneton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Onneton"

Vieras
Eli tuossa otsikossahan se jo tulikin. En siis kehtaa käydä missään sellaisissa paikoissa, joissa joutuu olemaan alasti muiden nähden (uimahalli yms.). On sanomattakin selvää, että tämä asia on haitannut myös mm. miessuhteitani, kun en suosrtu riisuutumaan kuin pimeässä.

Millaiset nämä tissini siis ovat? Koko sinänsä vois olla ihan ok (c-kuppia käytän), jos se "massa" olisi asettunut vähän toisella tavalla. Oletteko kuulleet sen vertauksen kansallispuvun taskuisrta? Nämä ovat sellaiset. Nännit sojottavat liki suoraan alaspäin.

Näen tilanteeseen ainoastaan kaksi vaihtoehtoa; korjaava kirurgia tai sitten sellainen terapia, jonka jälkeen osasisin olla näiden kanssa normaalisti. Kumpaa täällä suositellaan?

P.S. Voisin ehkä laittaa kuvankin näistä läpysköistä tänne, mutta onko sellainen sallittua tai palstan hengen mukaista?

Itse häpesin joskus olemattomia rintojani, mutta kun löysin niin sanotusti itseni ja naiseuteni, niin olen saanut huomata että seksuaalisuus lähtee todellakin sisältä. Enää en raskisi omista pikkutisuistani luopua... :)
Toki joillekin korjaus on varmaan oikea vaihtoehto.

[QUOTE="vieras";26117364]Miksi ne sun rinnat pitäis täällä jakaa?[/QUOTE]

Noh, ei tietenkään tarvikaan ja varmaan parempi ollakin jakamatta. Otin kyllä jo kuvan, mutta tämä kone ei jostain syystä yht'äkkiä tunnistakaan mun puhelintani, vaikka laitoin tuon minkä-lie-piuhan kiinni.

Oikeastaan ihan tyhmä avaus...

Joo mullakin ns ujot nännit, eli käytännössä niitä ei välttämättä edes näe ku ovat alapuolella. :D Lopullinen tyrmistys oli ku eivät edes maitoa saaneet lapselle tehtyä. Että siinä meni seki argumentti. :D Mut ovat mitkä ovat. Sinne uimahalliin vois olla tervettä mennä kattelee vähän niitä tissejä, niitä ku on joka muottiin. Laitat biksut ni ei tarvi paljastella. :)

Joo mullakin ns ujot nännit, eli käytännössä niitä ei välttämättä edes näe ku ovat alapuolella. :D Lopullinen tyrmistys oli ku eivät edes maitoa saaneet lapselle tehtyä. Että siinä meni seki argumentti. :D Mut ovat mitkä ovat. Sinne uimahalliin vois olla tervettä mennä kattelee vähän niitä tissejä, niitä ku on joka muottiin. Laitat biksut ni ei tarvi paljastella. :)

Olen kyllä joskus aikoinaan sen verran käynyt siellä uimahallissa, että tiedän kyllä, ettei kaikilta muitakaan mitään playboy-tissejä löydy. :) Mutta kuitenkin... Häpeän myöntää, mutta jopa itse olen joskus katsonut jonkun toisen tissejä sillä tavalla, että onpas rumat... :(

Yhteistyössä