Häpyhuulten turpoaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *J_S
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

*J_S

Vieras
Onko kellään muulla ollut samanlaista vaivaa raskausaikana? Juuri suihkussa käydessä huomasin että varsinkin sisemmät häpyhuulet on turvonnut aika paljon? Yhtään kipua tai kutinaa ei ole, yhtäkkinen turvotus vaan ilmennyt? Onkohan syytä olla huolissaan?

Verenkierto alueella on vilkastunut, kohtu painaa laskimoita... (eli normaalia on) Erehdyin itse raskausaikana vilkaisemaan peilin kautta näkymää. Meni seksihalut vähäksi aikaa. :P

Minäkin muistan ekassa raskaudessa, kun satuin peilillä vilkaisemaan alakertaa. Ei olis pitäny!! Häppärit paisunu kolminkertasiksi, muttunu ihan tummiks ja niitä koristi pari iki-ihanaa suonikohjua.. Ei todellakaan mikään hekumaalinen näky, mutta onneksi oli vaan väliaikaista.

No niin ajattelinkin, että se liittyy varmaan jotenkin tuohon verenkiertoon ym. Toivottavasti kuitenkin vähän laskisi turvotus, aika epämiellyttävää kun on muutenkin aika kookkaat häpyhuulet (Sori yksityiskohdat :)

Olen 16-vuotias nuori nainen ja huomasin suihkussa käydessäni, että häpyhuulet ovat todella turvonneet. Myös muualla emättimen alueella on pientä kipua. Kutinaa on vähän, mutta ei kirvelyä, voisiko kyseessä olla hiivatulehdus? Olen viimeksi pari päivää sitten ollut yhdynnässä poikaystäväni kanssa, voisiko turvotus johtua myös osittain siitä? En syö pillereitä vaan käytämme ehkäisynä kondomia. Onko kenelläkään ollut vastaavaa tilannetta?

Yhteistyössä