Harakan kirpputoripöytä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Appiukko toi meille joskus jotain keittiöliinoja, joissa lukee Krigsmakt tai försvaringsmakt (jostain ylijäämäkaupasta). Ne sopii nyt tosi hyvin noiden lusikoiden kanssa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
En tiedä oliko ne pöllittyjä, mutta hienossa nipussa oli elannon ja puolustuslaitoksen lusikoita :D

Appiukko toi meille joskus jotain keittiöliinoja, joissa lukee Krigsmakt tai försvaringsmakt (jostain ylijäämäkaupasta). Ne sopii nyt tosi hyvin noiden lusikoiden kanssa :laugh:

Ai sulla on ihan tämmöinen teema kattauksessa. :D Ootko aatellu ettiä niitä semmoisia hernekeittopakkeja kanssa? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Ai sulla on ihan tämmöinen teema kattauksessa. :D Ootko aatellu ettiä niitä semmoisia hernekeittopakkeja kanssa? :whistle:

No nyt varmaan tarvii ottaa sellainen teema, eikä käyttää noita värikkäämpiä enää :D Pitää vissiin hankkia sellaiset metallimukit, ja pöytäliinaksi vaikka puolijoukkueteltta :snotty: :saint:

Hernekeittopakkeja varmaan sitten lisäksi, sopiikohan niistä tarjota jotain muuta kun hernekeittoa? :whistle:

Lähdin tänä aamuna kirpputorikierrokselle kymmenen aikaan. Minulla on ihmeellinen tapa samaistua mihin kokoon tahansa kun näen mielenkiintoisen vaatteen, oli se kokoa teltta taikka nukenvaate se on hankittava. Tälläkertaa ostin itselleni vain yhden ylisuuren villamekon joka on onneksi kietaisumallia. Se oli niin kauniin värinen! Sinapinkeltainen. Hakusessa olisi 3/4 hihainen, ruskea nahkatakki. Huikatkaa minulle jos jostakin löydätte sellaisen. Mukaan tarttui uskomattoman paljon ihan käyttökelpoista vaatetta, tosin en ole aivan varma missä tilanteessa pitäisin niitä valkoisia thaisilkkisiä kietaisuhousuja..

Mutta pointtini oli siinä, kuinka kirpputorien kierteleminen on niin ihanaa, virkistävää ja edullista. Onnea löydöistä!

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:

No nyt varmaan tarvii ottaa sellainen teema, eikä käyttää noita värikkäämpiä enää :D Pitää vissiin hankkia sellaiset metallimukit, ja pöytäliinaksi vaikka puolijoukkueteltta :snotty: :saint:

Hernekeittopakkeja varmaan sitten lisäksi, sopiikohan niistä tarjota jotain muuta kun hernekeittoa? :whistle:

No ei tietenkään, jos et halua tyyliä rikkoa.. :whistle: Entäs valaistus? Kynttilät lienee ihan out, milläs ne tuolla intissä valaisee niitä telttoja? :D

No ei tietenkään, jos et halua tyyliä rikkoa.. :whistle: Entäs valaistus? Kynttilät lienee ihan out, milläs ne tuolla intissä valaisee niitä telttoja? :D

Eihän tälläinen anti-militaristi voi sellaista tietää :|

Jos mä teen itse noista mehiläisvahalevyistä dynamiitin näköisiä kynttilöitä? :D

Yhteistyössä