harjoituskuulat lant.pohj.lihaksiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätietoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätietoinen

Vieras
onko kuinka paljon käytännön eroja instrun lant.pohj.harj.kuulien ja smartballs käytön suhteen .ainakin toiset maksaa paljon .saako seksiliikkeistä hyviä kuulia narujen kanssa.onko kokemuksia`?

Katsoin ostaessani Instrustakin, mutta ostin Smartballsit.
Tottumisvaiheessa hieman ongelmia, mutta nyt voin liikkua ne paikoillaan aivan vapaasti. En voi moittia, ja sopivat hyvin sinne liukkarin kanssa. Kokemusta vasta 3 kk. Menkkojen aikaan on ollut treenauksessa 4-5 pv. tauko. =) :wave:

Miten niillä palloilla siis käytännössä jumpataan? Mulla on sellaiset tavalliset geishapallot ja oon laittanut ne sisään ja vain pitänyt niitä siellä? Auttaako tämä mitään? Kun tuntuu, ettei se ainakaan kovin raskasta ole...

Muutaman kerran olen narusta kevyesti vetänyt palloja ulos ja samalla supistanut lantionp.lihaksia, 'kuuluuko' näin tehdä? Olen ihan ulalla.... :o

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 21:34 Armiliina kirjoitti:
Miten niillä palloilla siis käytännössä jumpataan? Mulla on sellaiset tavalliset geishapallot ja oon laittanut ne sisään ja vain pitänyt niitä siellä? Auttaako tämä mitään? Kun tuntuu, ettei se ainakaan kovin raskasta ole...

Muutaman kerran olen narusta kevyesti vetänyt palloja ulos ja samalla supistanut lantionp.lihaksia, 'kuuluuko' näin tehdä? Olen ihan ulalla.... :o

Suurin piirtein noin se menee. Laitan vaan sinne paikoilleen ja annan olla itselleni sopivan ajan. Nyt olen osannut liikutella palloja jo aika hyvin samalla sopivan rauhallisella hetkella. Ihan mielenkiintoinen jumppa-laji... :whistle: ;)

Mitkäs noi Smartballsit on ja mistä niitä ostetaan? Paljonko ne maksaa? Kehtaako niitä ihan oikeesti mennä ostamaan esim pikkukaupungin Instrusta?
Mä (niinkun joku muukin) oon ihan ulalla näistä jutuista, mut haluisin jumpata palloilla. Onx niissä jotku "käyttöohjeet", siis et miten niillä jumpataan? :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2007 klo 22:48 Miili kirjoitti:
Mitkäs noi Smartballsit on ja mistä niitä ostetaan? Paljonko ne maksaa? Kehtaako niitä ihan oikeesti mennä ostamaan esim pikkukaupungin Instrusta?
Mä (niinkun joku muukin) oon ihan ulalla näistä jutuista, mut haluisin jumpata palloilla. Onx niissä jotku "käyttöohjeet", siis et miten niillä jumpataan? :whistle:

Uudessa Anttilan luettelossa on ne smartballit. Olen aika uusi jumppaaja kuulien kanssa, joten en toistaiseksi osaa kertoa tuloksista. Ainakin helppoa, jos ne todella auttavat. ;) =)

Ei ole Smartballsesista kokemusta, vaikkakin tuttuni kehuukin niiden tehoa. Ostin silikoniset 2 palloa narussa, ja ovat olleet hintansa arvoiset. Siis hinta oli 18 e. B)

Pakko kai hankkia ne kuulat. Muuten en muista jumppauttaa alalihaksia ollenkaan. Mies lupasikin huomenna ostaa. Katsotaan sitten miten tuloksia alkaa tulla. Kerron sitten joskus. :/

Itselläni on olleet kahdetkin eri kuulat ja nyt smartballsit. Hieman kyllä ihmettelen, että pitääkö paikkojen olla niin löysät, että ne eivät pysy sisällä, koska vaikka pomppisin, niin eivät tipu pois. Eli idea noiden käytössä on hieman hakusessa, kun en edes jaksa alkaa tunkemaan niitä paikoilleen, kun mieluummin supistelen ilman niitä.
Pitäisikö noiden oikeasti tipahtaa pois, eli tarkoituksena pidätellä lihaksilla palloja sisällä?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 16:52 Tarkoitus kirjoitti:
Itselläni on olleet kahdetkin eri kuulat ja nyt smartballsit. Hieman kyllä ihmettelen, että pitääkö paikkojen olla niin löysät, että ne eivät pysy sisällä, koska vaikka pomppisin, niin eivät tipu pois. Eli idea noiden käytössä on hieman hakusessa, kun en edes jaksa alkaa tunkemaan niitä paikoilleen, kun mieluummin supistelen ilman niitä.
Pitäisikö noiden oikeasti tipahtaa pois, eli tarkoituksena pidätellä lihaksilla palloja sisällä?

Minullakin ne pysyy liiankin hyvin paikoillaan, jos en laita sopivasti samalla liukastetta niihin kuuliin. Muutenkin paikat synnytyksen jalkeen kuivat, joten liukaste on auttanut, ja kokeile liikkua kuulien kanssa hieman kauemmin. Ja erilaisissa tilanteissa. =) B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2007 klo 13:11 vieras kirjoitti:
Olen myöskin ajatellut hankkia kyseiset pallukat. Eli kuinka pian ootte huomanneet tuloksia ja onko tuloksia oikeasti tullut huomattavasti?

Otin kuulat taas käyttöön muutaman kk paussin jälkeen. Mies huomasi että oiskohan jääneet treenaukset vähemmälle nykyään :ashamed:

Entuudesta tiedän 5-6 viikkoa auttavan, jos joka päivä vaan muista laittaa ne käyttöön. Muutama tunti aamuin illoin olis kaikkein tehokkainta. :o ;)

Yhteistyössä