E
epätietoinen
Vieras
onko kuinka paljon käytännön eroja instrun lant.pohj.harj.kuulien ja smartballs käytön suhteen .ainakin toiset maksaa paljon .saako seksiliikkeistä hyviä kuulia narujen kanssa.onko kokemuksia`?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 21:34 Armiliina kirjoitti:Miten niillä palloilla siis käytännössä jumpataan? Mulla on sellaiset tavalliset geishapallot ja oon laittanut ne sisään ja vain pitänyt niitä siellä? Auttaako tämä mitään? Kun tuntuu, ettei se ainakaan kovin raskasta ole...
Muutaman kerran olen narusta kevyesti vetänyt palloja ulos ja samalla supistanut lantionp.lihaksia, 'kuuluuko' näin tehdä? Olen ihan ulalla....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2007 klo 22:48 Miili kirjoitti:Mitkäs noi Smartballsit on ja mistä niitä ostetaan? Paljonko ne maksaa? Kehtaako niitä ihan oikeesti mennä ostamaan esim pikkukaupungin Instrusta?
Mä (niinkun joku muukin) oon ihan ulalla näistä jutuista, mut haluisin jumpata palloilla. Onx niissä jotku "käyttöohjeet", siis et miten niillä jumpataan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 16:52 Tarkoitus kirjoitti:Itselläni on olleet kahdetkin eri kuulat ja nyt smartballsit. Hieman kyllä ihmettelen, että pitääkö paikkojen olla niin löysät, että ne eivät pysy sisällä, koska vaikka pomppisin, niin eivät tipu pois. Eli idea noiden käytössä on hieman hakusessa, kun en edes jaksa alkaa tunkemaan niitä paikoilleen, kun mieluummin supistelen ilman niitä.
Pitäisikö noiden oikeasti tipahtaa pois, eli tarkoituksena pidätellä lihaksilla palloja sisällä?
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2007 klo 13:11 vieras kirjoitti:Olen myöskin ajatellut hankkia kyseiset pallukat. Eli kuinka pian ootte huomanneet tuloksia ja onko tuloksia oikeasti tullut huomattavasti?