Harjotussupistuksia(ko?)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Esikoisen odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Esikoisen odottaja

Vieras
maha on kiinteä pallo ja koskee niin hemmetisti. Ihan kun tosi maha vatsatauti.maha on niin kipeä ja olo tuskainen, että ei pysty ajattelemaan kuin kipua ja toivovan että se loppuisi pian. Eikä se nyt ole oikein loppunut vielä tuntuu kipeästi vatsassa, vaikka aikaa on jo mennyt tunti. kävin kuumassa kylvyssä ja suihkuttelin ylävatsaa kuumalla vedellä ja se auttoi hetkeksi.Kipu kuitenkin on nyt hellittänyt, mutta selkään jomottaa ja ei mahassakaan tunnu oikein kivalta. rv 33 menossa.. onko tämä normaalia? Elin siinä kuvitelmassa että harjotussupistukset olisivat lähes kivuttomia,eikä mitään verrattuna sitten oikeisiin supistuksiin..

minulla oli viikonloppuna samankaltaisia supistuksia. Kipu oli samaa luokkaa, mutta välillä ne loppui ja sitten taas alkoi. Kipu on nyt alkanut hiljalleen loppua.
Mulla on hemoglubiini alakantissa --> 86 ja räkätauti päällä joten voiko se vaikuttaa sitten siihenkin että kipu on kovempaa? En usko että minulla tässä mitään hätää on. omistan varmaan matalan kipukynnyksen?

Alkuperäinen kirjoittaja .:
eihän noilla viikoilla saa vielä supistukset olla kipeitä,ymmärrätkö?
kannattais käydä näytillä,ei ole vauvan vielä hyvä syntyä!

Mutta jos syntyy niin hätää ei ole.:) Tietysti parempi olla masussa ihan loppuun asti mutta jos syntyisi niin selviäisi kyllä. Mulla eka on syntynyt 29+5 ja toka 35+5, kolmas vasta 39+1. Mutta näytille, näytille!!! Tai ainakin soittoa äitiyspolille!

ja samaa kipua ei ole mitä oli.. pientä pistelyä ylävatsan seudulla ja hartiat jumissa.. Ajattelevatkohan ne mua ylihysteeriseks äidiksi jos nyt menen tarkistuttamaan?

Alkuperäinen kirjoittaja esikoisen odottaja:
ja samaa kipua ei ole mitä oli.. pientä pistelyä ylävatsan seudulla ja hartiat jumissa.. Ajattelevatkohan ne mua ylihysteeriseks äidiksi jos nyt menen tarkistuttamaan?

No ei todellakaan ajattele! Sinne saa aina soittaa tai mennä käymään jos joku huolestuttaa. Mä olen kyllä soittanut aina sinne jos pikkasenkin joku huolestuttanut. Mulle sanottu sieltä aina että ikinä ei ole turha käynti. Tärkeintä on että vauvalla varmasti kaikki hyvin ja että äidin ei tarvitse turhaan huolehtia.:)

Alkuperäinen kirjoittaja esikoisen odottaja:

ei ne sellaista ajattele, parempi tarkistaa asia kun katua jälkeen päin

sanoivat että joo kuuluu asiaan, mene lääkärille jos jatkuu.. mutta raskauteen kuuluu erilaiset kolotukset ja jomotukset jne. Vielä neuvola käynnin jälkeenkin ylävatsaa viilteli pitemmän aikaan ja nyt vajaa tunti sitten olo on taas normaali ja vauvakin liikkuu. ei siis hätää. vaikka ehdin itsekkin säikähtää.

Yhteistyössä