Harkimo kysyy eduskunnan kyselytunnilla miksi kaikki ulkoiset syyt kurittavat ainoastaan Suomea

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Muissa Euroopan maissa talous, työllisyys ja velanotto paremmalla jamalla, vaikka samat ulkoiset syyt ja suhdanteet.

■ EU:n nopein velkaantuminen ja suuret suurituloisten veronalennukset velaksi

■ EU:n korkein kasvava työttömyys. Lähes tuplat EU-tasoon nähden

■ EU:n surkein talouskehitys

■ Korkeimmat konkurssiluvut 30 vuoteen 2024, 2025 ja 2026

Kävin kirjakaupassa ja katselin uutuuskirjoja.
Yle aamussa puhui tällä viikolla kansanedustaja, joka kirjoitti kirjan rahan säästämisestä ja sijoittamisesta.
Hän sanoi, että Suomen ainoa kasvun mahdollistaja on ulkomaan vienti. Ei kotimainen kulutus nosta meitä suosta. Kova väite kokoomuslaiselta.
Täällä on aina sanottu, että Suomi elää viennistä.
Säälin ihmisiä, jotka pistävät rahansa palamaan turhuuksiin turhuuksien markkinoilla.
Minua naurattaa, kun palstan persutrolli aina jankkaa etten ole koskaan tehnyt päivääkään töitä ja olen kansaneläkkeellä.
Jos kaikki suomalaiset olisivat yhtä mänttejä, kukaan ei laittaisi tikkuakaan ristiin.
Toimeliaisuus syntyy hyvistä käytöstavoista ja innostuksesta. Olen aina hakeutunut inspiroivien ihmisten seuraan.
Tämä palsta on minulle kaikista pahinta myrkkyä.

Kävin pubissa ja luin Seiskan
Yle aamussa puhui tällä viikolla kansanedustaja, joka kirjoitti kirjan rahan säästämisestä ja sijoittamisesta.
Hän sanoi, että Suomen ainoa kasvun mahdollistaja on ulkomaan vienti. Ei kotimainen kulutus nosta meitä suosta. Kova väite kokoomuslaiselta.
Täällä on aina sanottu, että Suomi elää viennistä.
Säälin ihmisiä, jotka pistävät rahansa palamaan turhuuksiin turhuuksien markkinoilla.
Minua itkettää, kun palstan persuasiantuntija aina kertoo totuuden etten ole koskaan tehnyt päivääkään töitä ja olen kansaneläkkeellä.
Jos kaikki suomalaiset olisivat yhtä mänttejä kuin minä, kukaan ei laittaisi tikkuakaan ristiin.
Toimeliaisuus syntyy hyvistä käytöstavoista ja innostuksesta. Olen aina hakeutunut hoitoon tuloksetta.
Minä olen tälle palstalle pahinta myrkkyä.
Korjaus

Markon älykkyysosamäärä ei riitä muuhun kuin provoiluun ja kiusantekoon.
Hän ei ole tehnyt päivääkään työtä jollei tällä palstalla remuamista lasketa mukaan.
Kiitos lukuvinkistä. Käyn Seiskan sivulla ja sitten luen paperisen ip-lehden, jossa on yksi mielenkiintoinen artikkeli.
Malta odottaa. Tuleva terapeuttisi K-kaupan täti on kohta tämän palstan palkkalistalla.
Hän sallii sinun retusoida kaikki tekstinsä.
Toivottavasti hänelle maistuu kotikiljusi. Laita pannut porisemaan.

Markon älykkyysosamäärä ei riitä muuhun kuin provoiluun ja kiusantekoon.
Hän ei ole tehnyt päivääkään työtä jollei tällä palstalla remuamista lasketa mukaan.
Kiitos lukuvinkistä. Käyn Seiskan sivulla ja sitten luen paperisen ip-lehden, jossa on yksi mielenkiintoinen artikkeli.
Malta odottaa. Tuleva terapeuttisi K-kaupan täti on kohta tämän palstan palkkalistalla.
Hän sallii sinun retusoida kaikki tekstinsä.
Toivottavasti hänelle maistuu kotikiljusi. Laita pannut porisemaan.
👵🏻 K-kaupan terapeuttitäti lähetti lämpimiä terveisiä. Hän on jo jonkin verran seurannut tätä palstaa. Hän odottaa innolla hörppyjä Marko-Petrin kaljakolpakoista.

Yhteistyössä