harkinnassa neljäs lapsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sasku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sasku

Vieras
Meillä on kolme tyttöä niin mies on alkanut haluta vielä neljättä että jos se ois poika. Miten arki sujuu neljän kanssa? En tiedä jaksanko enää neljättä kun nyt tytöt on 3v,6v ja 10v alkas olla pahin jo takana. Mutta vauvakuume vaivaa kyllä muakin. Olen sanonut että tehdään nyt jos tehdään niin kaikki ois vielä suht pieniä ja vois olla kyllä taas töistä pois pari vuotta. Lama vaivaa työpaikkaa ja jatkuva lomautus uhka päällänsä.

mä en tiiä vielä millaista on koska nelonen vielä masussa. neljäs tyttö tulossa rv 34+4. hyvä kun on tän jälkeen sitten lapset tehty ja voi alkaa keskittyä muihin asioihin. esikoinen täytti just 7v, kakkonen täyttää heinäkuussa 6v ja kolmonen kesäkuussa 3v. =)

Joo,ei sillä ajatuksella kantsi lähteä liikkeelle että josko poika tulis.
Luultavaa että miehes ei ole sekatyömies!!! ;)

Mutta jos oikeesti ajatus vauvasta-oli se tyttö taikka poika kiinnostaa,niin siitä vaan.
Onhan se lisälapsi aina yks lisää,ei voi sanoa että menee kaksi siinä kuin kolmekin,taikka jopa neljä tai viis.
Eihän sen kuulukaan mennä niin.Vaan jokainen lapsi on oma persoonansa ja oma yksilö.

Mutta jos jaksatte vauva-ajan uudelleen vielä neljännen kerran -siitä vaan.
Itelläni on neljä raskautta,viis lasta.
Ja tässä tämä sakki vaikka vauvakuume nostaakin välillä päätään.... :D

Kyllä se neljäskin menee siinä, jos vauvan kerran tahdotte =) Mutta liikoja ei kannata luottaa siihen, että se olisi sitten se miehen toivoma poika.
Neljäs lapsi tietysti vaatii sitten sen, että auton ainakin pitää olla normaalia isompi.
Meille on nyt kuudes tulossa ja hyvin mahtuu joukon jatkoksi, vaikka talo on pieni, auto on pieni ja tulot on pienet.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
mistä sinä tiedät, että pahin on takana ja mikä se pahin on? ihmeellistä ajattelua joillakin. vauva-aikahan on mielettömän lyhyt.

tätä ihmettelen. Itse koin vauva-ajan helpoimpana. Mutta isommat lapset, isommat murheet.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
mistä sinä tiedät, että pahin on takana ja mikä se pahin on? ihmeellistä ajattelua joillakin. vauva-aikahan on mielettömän lyhyt.

tätä ihmettelen. Itse koin vauva-ajan helpoimpana. Mutta isommat lapset, isommat murheet.

Tuo niin totta.
Kokemusta nimittäin murkusta!!!
Kyllä vaihtaisin pätkäuniin takasin huomattavasti mielummin!!
Tietää ainakin missä vauva on ja kenen kanssa.Ei tarvii miettiä polttaako salaa tai juoko,onko huonossa seurassa vai satuttaako joku toinen häntä?

Kyllä vauvat on paljon helpompia!!
:wave:

Joo kyllä se hyväksytään jos tyttökin tulee meille ei siinä kaikki lapset on tervetulleita... on vain ajateltu että poika olisi mukava tähän tyttö joukkoon. Meillä on vain ollut melko raskaita kahden viimeisen aikana ne vauva ajat yöllä ei nukuttu ja koliikki vaivasi. Nyt nuorimmalla on lääkitys refluksiin ja vilja allergiaa potee vieläkin. Mietityttää tää juttu kun mies tekee reissu työtä ja mulle jäis tää koti työt kaikki ja koiran pentu otettiin nyt vasta. Pitää harkita vielä kunhan selviää että saanko uuden työpaikan ois haastattelu parin viikon päästä.

Poika-rassu surisi, jos ei olisi veljeä. :D

Ja neljä onihan näppärä määrä muksuja. Tosin nyt alkaa tuntua jo vähältä, kun on tottunut liikkumaan isompien laumojen kanssa.

Telkkaria katsellessa IRA oli sylissä ja muut sohvassa ja minä laskin ja laskin, että eikö näitä todellakaan ole enempää... :kieh:

Ja reissuhommissahan äijäkin on. Minä pyöritän arkea ja kuljetuksia.