Harmi kun tämä edelleen järkyttävän negatiivinen palsta :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Iloa elämään"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"Iloa elämään"

Vieras
Palstalle eksyin pitkästä aikaa ja äärimmäisen masentavaa luettavaa valtaosa kirjoituksista :(

Joku esim asiallisesti kysyy jotain niin johan on heti paikalla joku valopää riitaa haastamassa ja provoilemassa.

Joku kertoo hyvin menevästä elämästään ni kas kummaa kateellisten lauma haukkumassa.

Jos joku erehtyykin mainitsemaan haasteellisesta lapsestaan ja omasta väsymyksestään niin samantien saat jaskaa niskaan ja leimataan surkeaksi äidiksi.

Jne. jne. listaa vois jatkaa ja jatkaa....

Joskus kauankauan sitten palstalla viihdyinkin ja sai usein loistavat naurut ja iloa arkeen. Nyt alakulo iskee ja alkaa lähes ahdistamaan, joten taidan jatkossakin pysyä poissa.

Kaikille kumminkin oikein ihanaa joulun odotusta :) Ja rakastakaa toisianne ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25261663:
No se on sitten parempi pysyä pois, jos joku nettipalsta saa noin pahan mielen aikaan. Tai en mä ainakaan täällä viittis pyöriä, jos se noin pahan olon sais mulle aikaan.

Päkellä se pentus nyt ulos jostain reiästä niin et ole noin paha persereikä hapan-naama

Kyllä tämän palstan antia on myös pikkuilkeily. Joissain jutuissa mennään tosin yli korkealta ja kovaa ja joidenkin mustien tahallinen ilkeily asiaan kuin asiaan joskus ärsyttää.

Harmaat saa mellastaa mielestäni vapaasti. :D

Samaa mieltä ap:n kanssa. Olin kuukausia poissa täältä, omat lapset jo niin isoja että nää äitipalstat vaan joteskin jäi. Nyt olen hengaillut täällä jonkin verran parin viikon aikana mielenkiinnosta ja taitaa vierailut loppuakin, olen tosi surullinen tästä ilkeydestä.

Nyt olen hengaillut täällä jonkin verran parin viikon aikana mielenkiinnosta ja taitaa vierailut loppuakin, olen tosi surullinen tästä ilkeydestä.

akucrawling.png

Kun aikanaan aloitin täällä pyörimisen, pahoitin mieleni helpolla.... vuosien aikana sitä on oppinut tän logiikan eikä enää paljon hetkauta. :kiss: Se kun on niiiiiiiiiiiin helppo anonyymina kettuilla toisille pahaa oloa ruudun takaa jos ei muuta väylää keksi. Annetaan kaikkien kukkien kukkia vaan - toisesta silmästä sisään, toisesta ulos.. :D

Yhteistyössä