Harmillista, murinaa kouluasioihin liittyen;

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ov
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ov

Vieras
Olin loppuviikosta pois koulusta, koska lapsi aloitti eskarin ja haluisin hänelle lyhyemmät "koulupäivät" näin aluksi. Mutta sitten oli jo yhtä kurssia, mistä tuli poissaoloa kolme tuntia.

Ja kohta tulee taas yksi pakollinen lapseen liittyvä meno + ylläri ylläri - silloin taas tuota kurssia, mistä sillä kertaa tulee poissaoloa 4 tuntia.

Eli yhteensä 7 tuntia, joten toivottavasti en vain joutuisi koko kurssia suorittamaan alusta alkaen.

(Onhan vielä syyskuun loppupuolella toinenkin lapseen liittyvä pakollinen meno, mutta se on jätettävä luultavasti väliiin, koska silloinkin on koulussa tuota samaa kurssia ja sitten tulee jo liikaakin poissaoloja. Enkä halua kurssia alkaa uusimaan esim; keväämmällä, koska silloin on jo uudet kurssit edessä ja lisäksi myös työssäoppiminen. Ei sitä sitten enää halua tulla koululle yhden kurssin takia)

Mä opiskelin kun lapset oli päiväkodissa, pk meni kiinni klo 18, mulle oli merkattu oppitunteja klo 17 asti, en olis ehtinyt hakea lapsia kuudelta, joten sanoin koululla, että mua ei noilla vikoilla tunneilla näy.
Ei hidastanut mut opintoja, tein korvaavia tehtäviä.

Pajukko, kyllä ilmoitin tämän viikon poissaoloni opettajalle, en ollut luvatta poissa. Ja tehtävän saan koulukaveriltani ensi viikon alussa + sen tietysti teen kuntoon ajallaan.

Yhteistyössä