Harmistus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksinäinen

Vieras
Kirjoitan tänne, koska kenellekään muulle en tätä kehtaa sanoa.

Ensimmäinen äitienpäivä viime vuonna oli aivan hirveä -oma äitini osoitti jostain mieltään ja pilas kaikkien muidenkin päivän.
Tästä päivästä näyttää tulevan samanlainen, tosin tällä kertaa mieheni kiukuttelee =/

Mua harmittaa ihan älyttömästi. Olisko liikaa vaadittu, että sais edes yhtenä päivänä vuodessa edes pikkuisen huomoita? Vaikka seuraksi kun juon kahvia?
Kakun tein itse äsken, kun olin ensin antanut lapselle aamupalan ja siivonnu keittiön. Nyt vois juoda kahvit kakun kera =)

Mies murjottaa sängyssä....

Yksinhuoltajana sitä ei edes tarvis toivoa mitään mukavaa...

:hug: No höh.

Onhan vuodessa monen monta päivää, jolloin sitä huomiota saa. Ikävää, että sinulla osuivat huonot päivät tälle päivämäärälle.

No ei sitä taida pahemmin tulla muulloinkaan. Toivoin, että olisin edes tänään saanut. Mieskun vielä eilen kertoi kuinka tärkeä päivä äitienpäivä heidän perheessä on... Tosin eipä anoppi ja appiukkokaan kuulema ehdi meille tänään kahville =/

Onneks mulla on tuo rakas poika <3 Alan sen kanssa syömään kakkua =)

Ei mielestäni ole liikaa vaadittu. Ei se paljon vaadi antaa halia ja keittää kahvia, uettä kaikki miehet kuitenkin tietävät että joitakin poikkeuksia lukuunottamatta tämä pieni ele tekisi naisen onnelliseksi. Joo joo, joku heti sanoo ettet ole sen miehen äiti, mutta itsevainakin toivotin aamulla myös naapurin lapselliselle rouvalle hyvät äitienpäivät vaikkei olla sukulaisia....

Sama harmittaa ja loukkaakin jopa täällä :S Joka isänpäivä olen herralle kantanut aamukahvit aamupaloineen sänkyyn lahjan kera jota en ole paljastanut ennen isänpäiväaamua ja pojan kanssa ollaan askarreltu yhdessä kortit ja kaikki. Minä odotin tänäaamuna että edes leipäpalan ja mehun saisin sänkyyn niin ei, ei elettäkään, ei edes äitienpäivä toivotuksia kuulunut vaan alkoi heti kiukuttelemaan et eipä hän osannu ajatella... no millonkas se ajattelis muita ku ihteesä :kieh: kyllä on tosiaan harmistunu ja loukattu olo :kieh: Ei tosiaan ole liikaa vaadittu pieni huomion osoitus meille äideille, vaan sekin on miehille liian iso asia kunnioittaa meitä äitejä. Isäntä meillä alkaa höyhöttää isänpäivästä jo kahta viikkoa ennen :S toivottavasti ei tulis kotiin koko päivänä vaan painus niin pitkälle ku pippurikasvaa!!! :kieh:

Yhteistyössä