harmittaa ihan älyttömästi! Meni "hukkaan" 300 euroa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos sympatiasta ja vertaistuesta!
Todella ketuttaa kyllä koko homma... :(
Äh, täytyy nyt toivoa että harmitus laimenee päivien kuluessa, ja jos vaikka saisin tuon sinne vierashuoneeseen ja hommaisin tähän uuden maton sitten.
Ainakin tosiaan tulee elettyä terveellisemmmin kun ei nyt raaski karkkia ostaa kun harmittaa tuo rahan meno niin että en pistä nyt rahaa karkkiin tai muuhun "turhaan". Jos nyt saisi vaikka tosiaan myöhemmin tuohon ostettua jonkun ihan oikeasta kaupasta...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Okei tässä kuva matosta

http://www.aijaa.com/v.php?i=5953189.png

Ooh! Onpa värikäs! Kiinnostaisi nähdä kuva koko huoneesta, jotta osaisi hahmottaa miltä tuo siellä näyttää! :D

Mutta kuvasta päätellen en usko, että maton arvo on kauheasti alle sen 300?. Matto ainakin näyttäisi olevan villaa? Ja on aikas iso. Villamatot on oikeasti tosi kalliita.

apua, toi näyttää kyllä ihanalle vaikka en ois uskonu että pitäisin tuon tyylisistä! Itteä harmittaa kanssa kun menin hurmoksessa ostamaan 150e paskan maton, saa varmaan kohta heittää roskiin kun purkaantuu ja kupruilee.

Hienoltahan tuo näyttää! Mulle kelpais vaikken niin matoista välitäkään. Ihanan värikäs. Kerran muuten meinasin tuon tyylisen ostaa, mutta mietin liian kauan, eikä enää löytynyt.

Aika hauskahan tuo on!! Mä voisin tuon ottaakin meille. Ja villalta tuo näyttää, villamatot on oikeasti kalliita. En usko että liikaa olet tuosta maksanut, jos olisit sen alkuperäisen hinnan maksanut niin sitten olisit maksanut tautisesti liikaa. Erikoinen ja hauska on, kyllä tuota kelpaa näytellä vieraillekin, oikeesti. Ei ole samanlainen kuin ne beessit nukkamatot joita kaikilla nykyään on kyllästymiseen asti. Ole ylpeä ostoksestasi!

Voi että ap, mä voin niin tasan samaistua sun fiiliksiin. Mietin ihan, että oletko sinä minä kun tekstiäisi luin. Just sekin, että tekisi mieli piilottaa se koko matto, olisi voinut olla mun kynästä. Just siltä tuntuu, k un harmistus on pahiten päällä!

Mutta matto näyttää kuvassa hauskalta ja erikoiselta! Että et sentään mitään ihan kaameaa räsyä ostanut!

Se myyjä kuulosti kyllä ällöttävältä, koita unohtaa se koko ukkeli.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mahtaakohan tuo olla edes laillista kaupakäyntiä? Varsinkin tuo ovh. hinnan valehteleminen noin reilusti. Voisit tietenkin soittaa puhelinajalla kuluttajaneuvojalle ja kysyä asiasta.

Mikä ovh-hinnan valehtelu? Se on ihan kauppiaan oma asia myykö maton kympillä vai kymppitonnilla.

Joo, mutta eihän sitä saa käyttää ovh-hintoja, jos ikinä ei oikeasti niiden mukaan myydä. On siitä joku säädös olemassa.

Älä ap välitä, mulle on käynyt ikävämmin:

Ostin kauniin, kalliin (280 ? ) maksaneen maton. Olohuoneen lattialle se tuli. Olin ONNELLINEN, matto oli täydellinen.

Kului viikko.

Tulin töistä kotiin. Haju iski vastaan jo heti ovella, aavistelin pahinta... mutta toivoin että lapset olisivat muistaneet laittaa olohuoneen/keittiön oven kiinni, kuten on sovittu. No, eipä olleet muistaneet. Koiralla paskatauti, ja arvaatkos miltä meidän arvokas, hieno, kaunis olohuoneen matto näytti? Koira oli välttänyt viimeiseen asti paskomasta paljaalle lattialle, joten matolla oli havaittavissa n. kuudet paskat. (en yleensä käytä paska sanaa, mutta tässä yhteydessä se lienee sopivaa )

Vein pesulaan, mutta eipä se auttanut. Matto oli pilalla. Kylkeen oli teipattu lappu: Kaikkia tahroja ei voitu poistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja nekku:

Ostin kauniin, kalliin (280 ? ) maksaneen maton. Olohuoneen lattialle se tuli. Olin ONNELLINEN, matto oli täydellinen.

Kului viikko.

Tulin töistä kotiin. Haju iski vastaan jo heti ovella, aavistelin pahinta... mutta toivoin että lapset olisivat muistaneet laittaa olohuoneen/keittiön oven kiinni, kuten on sovittu. No, eipä olleet muistaneet. Koiralla paskatauti, ja arvaatkos miltä meidän arvokas, hieno, kaunis olohuoneen matto näytti? Koira oli välttänyt viimeiseen asti paskomasta paljaalle lattialle, joten matolla oli havaittavissa n. kuudet paskat. (en yleensä käytä paska sanaa, mutta tässä yhteydessä se lienee sopivaa )

Vein pesulaan, mutta eipä se auttanut. Matto oli pilalla. Kylkeen oli teipattu lappu: Kaikkia tahroja ei voitu poistaa.

Voi ei, vaikea sanoa kumpi pahempi tilanne, tämä vai ap:n :-) Ap:n matto sentään siisti, vaikkei just nyt niin rakas... Anteeksi että naurattaa.

Kului viikko.

En ostais koirakotiin sellasta mattoa mikä ei kestä paskatahroja. Ainakaan kallista.

Alkuperäinen kirjoittaja :

Kului viikko.

En ostais koirakotiin sellasta mattoa mikä ei kestä paskatahroja. Ainakaan kallista.

No niin, en mäkään enää ostais =) Niin se elämä opettaa, kantapään kautta... olisit kertonut ton sillon ennenku ostin sen maton!!!!

Älä harmittele, tosi kaunis matto ja taatusti enemmän arvoinen kuin 50 euroa. Ota tosiaan vastuu ostoksestasi ja ihastele sitä ylpeydellä. Älä enää mieti hintaa! Jokuhan olisi ihan oikeasti voinut ostaa sen 1000 eurolla, sait kuitenkin paaaaljon alennusta ja sinähän pidit matosta, eikö?

Toi on värikäs, kaunis matto kunhan se löytää oikean paikkansa. Tollanen matto menee takuulla kaupaksi huutonetissä mikäli itse olet katumapäälle tullut. Nyt on niin paljon tota retrotyyliä ja kaikenlaista väriä että joku saattaa oikeesti olla erittäin innoissaan tuon löytäessään. Huutonetistä saat pian vielä enempi takas ku mitä olet maksanu.. jos oikea retro-ostaja paikalle löytää!!

OLE YLPEÄ että ostit!
Todella kaunis matto!

Unohda hinta ja mahdollisuus saada edullisemmin ajattelu.

Autoit kiertävää kauppiasta saaman leivän pöytäänsä eine mammonassa kierri nuo myyjät vaikka osaavatkin puhua.

Ottaisin tuon maton mielleläni jos minulla olis 300? rahaa mutta tyydyn puuvillaiseen kirpparilta hankittuun räsymattoon kun hinta jäi 10? siel. Rumahan toi miedän matto mutta en koskaan voi sisustaa kuin haluasin. Toki joskus teen löytäjö kierrätyskeskuksesta ,toisten jätteistä siis mutta ole nyt tyytyväinen kauniiseen mattoon.

Yhteistyössä