Harmittaa, kun työt vievät täysin mehut minusta ja en......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja että näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

että näin

Vieras
arkena jaksa tehdä mitään täällä kotona. Nyt alkaa miehelläkin pinna kiristymään. Lähinnä siitä, kun on likaisia astioita tiskipöydällä ja niiden myötä on kai paikalle lehahtanut kauhea parvellinen hedelmäkärpäsiä. Tuntuu, että hän välillä naama nurinpäin, kun tulen töistä ja kauhea marmatus vain alkaa noista pikku kärpäsistä.

En minä tahallani jätä töitä tekemäti kotona, en vain kerta kaikkiaan jaksa. Panostan täysillä työpaikalla ja olen ihan uupunut täällä kotona.

Onneksi nyt tulivat nämä 3 vapaapäivää. Saa taas panostaa täysillä kotitöihin. Jospa sunnuntaina olisi paikat jälleen paremmassa kunnossa. Ja mieskin tyytyväisempi.

En voi ymmärtää miten voin työpäivinä olla niin väsyksissä. Olen nyt aikani syönyt satsia monivitaa, d-vitaa ja kalanmaksaöljykapseleita. Ei kyllä tunnu ainakaan vielä tätä väsymystä poistavan. Ja minä en väsyneenä jaksa tarttua kotitöihin. Silloin mielelläni vain nukun väsymystä pois.

Minulla auttoi liikunta! Vaikka kuinka väsyttää, silti raahaan itseni väkisin salille/lenkille. Tunti hikoilua ja olo on kuin uudesti syntyneellä :) Säännöllinen liikunta tuo energiaa!

Meillä on vähän sama tilanne. Paitsi, ettei mies mua syyttele vaan joskus jopa päinvastoin. Minä syyttelen miestä. Suututtaa, kun kumpikaan ei jaksa kotitöitä ja ollaan niin uupuneita töistä tullessa. Harrastuksissa jaksetaan kyllä käydä ja se auttaakin ainakin mielentilaan. Silti koti on usein kuin hyrsyn myrsy, kun 1,5 vuotias pistää sekasin. Tiskit on sitten ihan omaa syytämme.

Me ollaan jaettu kotityöt. Mies hoitaa tiskit ja minä pyykit. Mä huolehdin vessojen siisteydestä ja mies kylppärin. Yleensä mies imuroi ja mä moppaan ja pyyhin pölyt.
Mä en jaksa eikä mua huvita yhteisestä kodista huolehtii yksin. Kyllä se mun mielestä on kaikkien asukkaiden homma.
Ehkä sua väsyttää pelkästään se tieto, että sitä tekemistä on kauheesti.

Yhteistyössä