harmittaa lapsen puolesta...korvakoru asiaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämähän menee hauskaksi. Mun korvat ei ainakaan ole menneet ihan paskaksi, vaikka ammuttiin reijät. Ei tämä nyt niin vakavaa ole, kyllä kaikki tietää, että se lävistysneula on varmasti terävämpi kuin korvakoru. Hohhoijaa, ei sitä pyssyä siihen korvanlehteen työnnetä vaan se steriili hoitonappi.

Mulla tuli molempiin ammuttuihin reikiin tosi isot keloidit ja märkivät tosi pitkään aina kun vaihtoi korvikset. Sen sijaan itse lävistysneulalla tehdyt paranivat todella nopeasti eivätkä ole koskaan vaivanneet

Se neula sujahtaa paljon kivuttomammin kudoksen läpi kuin kaiken paskaksi repivä pistooli.

Kokemusta molemmista. Kerta lävistystä riitti, ammuttu on muutaman kerran. Itse ampuminen ei sattunut yhtään ja oli nopea, hieman kipua jälkeenpäin. Lävistyksessä sattui paljon enemmän, alko neulasta,jatku korun laiton ja vielä jälkeen päin. Hyvät ne on jokaiset reijät tekotavasta riippumatta. Samaa sano sisko jolle lävistetty ja ammuttu, lävärille ei hänkään toiste menny. Ei se ampuminen sellanen mörkö ole millaseksi väitetään.

Meinaako joku tosiaa, että saisi laitettua lapselle korvanreijät lävistämällä??? Että odotas vähän, pistän ensin tähän neulan ja sitten laitetaan vielä koru paikoilleen... Ei kyllä kukaan lapsi semmosta kestä.

Vaikka ampumalla tulee ehkä vähän huonompi reikä, on se 100 kertaa helpompi tapa lapselle. Aikuinen kun kestääkin ehkä kipua pidemmän aikaa, mutta ei lapsi.
Hei ei oo niin paha. Sain korvareiät 7v neulalla, enkä edes itkeny. Hymyilin vaan siinä penkissä. Jos ei lapsi kestä, niin on varmaankin vain liian nuori

Yhteistyössä