Harmittaa tällanen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmitus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmitus

Vieras
Siis mulla on varmaan jonkun asteen burn out...olen pari vuotta käynyt töissä ja tämä on nyt yhtä tuskaa...vaikka lapset on jo isoja elikkäs 5 ja 7...ja työkaverit on kivoja...palkka on suht hyvä tällä hetkellä..mut tietty en voi täällä ollakaan, kun on homepaikka...eikä korjauksia tehdä asianmukaisesti...omistaja ei piittaa..en millään uskaltais jäädä pois, kun meillä on rakennuslaina otettu vasta...kevääseen asti voisin olla kotona, mutta kuka takaa, et saan sitte uuden paikan ja tällä palkalla...ollaan vuosi tapeltu ja juuri yks kaveri, jolla tosi kovat oireet jäi pois..mä koitan olla vielä pari kuukautta tässä, vaikkakin kovat ja selkeet oireet alko heti loman jälkeen uudestaan...väsyttää joka päivä niin et en jaksa tehdä mitään esim. käydä lenkillä tms...omistaja haluais mut täällä pitää, ja muuten paikka olis kiva...mut omistaja ei ymmärrä, et muka home voi tehdä oireita ja suojaamatta on nyt meinattu alottaa remppa, et vedetään vain auki..vaadin suojauksia, ja nyt joku muovi varmaan johonkin tulee nyt kun jouduin vähän jo suuttua, et jään sitte saman tien pois, jos ei tule...eihän se ilman imuria mitään auta...mut siis miten voi olla näin huono tuuri, et muuten kaikki ok, mut sitte tällanen ongelma...mut siis olen ihan rätti poikki väsynyt, ja tuntuu, et lomakin meni vain miettimiseen, et mitä tekis tän suhteen..sairaslomaa en voi missään tapauksessa ottaa, vaikka moni on suositellu, mutta kun omistaja ei siedä edes yhden päivän poissaoloja, joten olen puhunut jo, et jään pois, mut siis harmittaa ihan hirveesti ja pelottaa, et tekeekö oikeen ratkasun, et jos ei saakaan toista työpaikkaa ja tollanen laina taustalla....elämä on joskus vaikeeta..toisaalta toinen lapsista alottaa koulun ja on tosi arka ja silleen ihan olis kiva olla kotona vaikka tämä syksy...mitään uutta paikkaa en jaksa hakea millään...olen ajatellut, et olisin vain hetken työttömänä...mulla on määräaikanen sopimus, et ollaan sovittu, et karensseja ei tarvi ottaa, et sopimus vain sitte päättyy....sit toisaalta onko tällanenkaan elämää, et ei jaksa mitään muuta kun käydä tässä töissä..aina kiukkunen kotona jne...kamalia päätöksiä....ja jos jäisin niin saisin varmaan tästä tulevaisuudessa vakipaikan..mut saisinko sitte astman....koska kaikkia homeita ei oteta pois...

kumpi on tärkeämpi, raha vai terveys? itse valitsisin terveyden. eihän tuossa ole mitään järkeä, jos tiedossa ei ole muutosta. pärjäisittekö mitenkään hetken aikaa, että olisit koululaisen ensimmäiset kuukaudet kotona ja sitten etsisit uuden työpaikan?

Ei saakeli, eihän tuollaista tekstiä jaksa lukea! Mikäli toivoo, että joku jaksaisi lukea tuollaiset vuodatukset, kannattaa opetella jaottelemaan tekstiä hieman, välilyönti silloin tällöin tekee tekstistä huomattavasti luettavampaa.
Ja niitä "kolme-pistettä"-hätsätyksiä ei kannata joka väliin laittaa... Näyttää naurettavalta...
Yllättävän paljon täällä näkee huonosti kirjoitettua tekstiä, sellaista kummallista tajunnanvirtaa, josta usein jää täysin se tekstin tarkoituskin uupumaan. Mahtaako raskaus ja lasten saaminen jotenkin heikentää ihmisten kykyä ilmaista itseään kirjallisesti?

Lukemani perusteella sairausloma olisi tällä hetkellä järkevin ratkaisu. Moni burnoutin kokenut tekee juuri sen virheen, että välttelee sairauslomaa viimeiseen asti ja sitten onkin jo niin pohjalla, ettei sieltä tahdo päästä ylös. Home väsyttää ja väsyminen tekee samat oireet kuin burnout.

Yhteistyössä