harmittaa, työn hakemista ja saamisesta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.....

Vieras
Olen pitkin kevättä hakenut töitä ja nyt yhtäkkiä saan soittoja ja tarjolla olisi kolmekin paikkaa.
Soitin paikkaa henkilökohtaiseksi avustaksi, ja samana päivänä tuli sitten vielä kaksi puhelua: minulle tarjottiin töitä ihan läheltä tästä, ja jättäämääni nettihakemukseen vastattiin, paikkaa tarjottiin.
Kaikki nämä ovat osa-aikatöitä.

harmittaa että jouduin tuottamaan pettymyksen tuolle henkilölle, joka hakee henkilökohtaista avustajaa, hän soitti ja ehdotti haastatteluaikaa. Ja sitten en vointukaan tulla, kun lupauduin toisaalle, siitäkin tosin paperit tekemättä.

Ei minua haittaa jos isolle firmalle sanon ei, he saa kyllä, on kasvotonta jotenkin. vaan se, että ennätin jo soittaa ja kysyä ja tuo vanhus olisi ottanut minut ainakin haastatteluun henkilökohtaiseksi avustajakseen... tuntui tosi pahalta.
Mutta valitisin tuon työn joka on lähellä kotia, ei tule työmatkakuluja ja tunteja on enemmän, rahasta kova pula.
En uskaltanut ottaa rinnalle sitä henk.koht. avustajan paikkaa, kun en vielä tiedä miten tunnit menee ja mitkä ovat työpäivät, miten vapaat tulee ja menee.

joo, niin kerroinkin.
Mutta kun se setä soitti, kysyi että saako sinutella, ja kertoi että voisinko tulla xx päivänä haastatteluun, oli innostuneen kuuloinen.
Varmaankin paikka, johon ei kovasti tunkua ole, kun on niin vähän työtunteja.
Äänestä kuulin miten häntä harmitti.
Ja sitten minuakin alkoi niin kovasti harmittamaan. Kun piti tuottaa pettymys.

Oikeasti en edes halua tuohoin töihin, minne nyt olen menossa. Mutta on pakko, kun meidän rahatilanne on niin juukelin kehno.

Yhteistyössä