Harmittaa vähän... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Olen raskaana 36. viikolla ja ainakaan 2 viikkoon mies ei ole halunnut kanssani seksiä koska minulla on toisinaan supistelua ja kipuja.
Miehen mielestä seksi voisi käynnistää synnytyksen eikä mitkään vakuuttalut auta :(

Ei kauheasti sympatiaa heru. Meillä mies halus muutaman kerran ihan raskauden alkumetreillä. Puoli vuottoa elettiinkin sitten oman käden varassa. Eikä edes johtunu mistään kivuista ja supisteluista.

Itelläkin on rv36 menossa ja eipä tuota juuri uskalla seksiä harrastaa juuri sen takia, että on kipuja ja supistuksia muutenkin.

kolme neljästä synnytyksestä on mulla lähtenyt käyntiin juuri tuolla seksillä, ettei se ihan höpöhöpö juttua oo ja viikoilla 36-37.

No ei meiltä ainakaan näistä kivuista ja supistelusta huolimatta ole seksiä tai muutenkaan oikeastaan mitään muuta kielletty kuin se ettei saisi nostella mitään painavaa.

Minäkö sitten olen ainoa jota kyllä harmittaa jos 8-10 viikkoa ennen synnytystä elellään ilman seksiä ja sitten toinen mokoma menee synnytyksestä toipuessa?

Kädestä kyllä pidellään ja silitellään mutta... Niin.

Yhteistyössä