Harmonet pillereiden popsijat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katjuska-78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Katjuska-78

Aktiivinen jäsen
12.04.2006
2 321
0
36
oletteko huomanneet muutosta vuotojen suhteen kun olette näitä pillereitä käyttäneet? Itsellä eka liuska takana ja nyt vuotaa kuin saavista kaatais :x eihän tässä uskalla minnekään lähteäkään kun varmasti vuotaa läpi :kieh: On mulla aina runsaat vuodot ollu, mutta ei nyt sentään tällaista...synnytyksen jälkeen jälkivuotokaan ei ollut lähelläkään tätä.

Kun aloitin Harmonetit, tuli tiputteluja parin ensimmäisen liuskan aikana, mutta sitten elimistö ilmeisesti tottui hormoneihin tai jotain, kun tyhjennysvyotu normalisoitui taukoviikoille. Tosin lopetin pillerit puolentoista vuoden käytön jälkeen limakalvojen kuivuuden ja haluttomuuden takia. Olin myös kuin persiiseen ammuttu karhu jatkuvasti :o Lopettamisen jälkeen on taas parisuhde hymyillyt :heart:

Mulla oli Cerazette ennen näitä ja viimeisellä liuskalla vuosin koko kuukauden :headwall: oliha tässä sitte 3,5 viikkoa ilman vuotoja ja nyt sitte tämä näillä pillereillä :kieh: Papakin saatiin vihdoin otettua tossa välillä kun ei vuotoja ollut ja tarkoitus kolmosta alkaa yrittämään, joten jos nyt yhen liuskan vielä söis ja sitte heittäis mäkeen vaan :D riippuen tietenkin mitä se papa näyttää. Saattaa jo jokin tulehduskin olla päällä kun niin paljon noiden Cerazette pillereiden takia vuosin...ainakin kohdunsuu oli näytettä otettaessakin ärsyyntynyt :/ No ei auta kuin ootella tulokset ja sitte ku tietää, että kaikki ok, niin sitten sitä kolmosta yrittelemään =)

Yhteistyössä