Harrastatteko seksiä valot päällä vai ilman?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen:
Täähän vaikuttaa melkein siltä, että rakastella voi vain yöllä :o

Sehän on ihan oikea aika siihen, koska yöllä liikkuu demoneita ja seksi on demonista toimintaa....sen jälkeen aina puhdistautuminen ja pahuus ei saa valtaa.

:laugh: :laugh: :laugh:
Mutta asiaan: mä en harrasta seksiä, joten se siitä |O

Pimeässä. Silloin voi kuvitella, että oma käsi onkin jonkun toisen käsi. Paras konsti on kylläkin istua käden päällä 10 minuuttia kunnes se on aivan tunnoton. Sillä kun tumputtaa, niin tuntuu aivan kuin sen tekisi joku muu.

Alkuperäinen kirjoittaja pirjo:
Lauantai-iltaisin, saunan ja iltauutisten jälkeen. Peiton alla ja valot pois päältä. Meillä isännän kanssa tuosta jo muodostunut traditio :)
Saunassa voi tulla liian kuuma, joten hyvä on sen jälkeen tai ennen sitä. Toisaalta ennen saunaa muna voi olla :x :x ja jälkeen täytyy taas käydä suihkussa. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Vaikka olis valosaa niin saatan pitää silmät kiinni. Jotenkin muut aistit sitten herkistyy.

Eli et halua nähä ukkoas... :D

Noh, pakko tunnustaa että joskus en halua nähdä niitä sen kiihkoilmeitä :D

Onko ukkos ruma? :saint: :saint:

Ei sentään =)

Kyl sie viel miehenki löydät. Jos tahdot :)
Ei tartte olla koko vuotta ilman.

No onhan tässä ollut jo niiiiin pitkä kuiva kausi, ettei jaksa enää toivoa muusta. Kyllä yhenillan juttuja olis tarjolla, mutta ne ei mua kauhiast kiinnosta...

Alkuperäinen kirjoittaja pirjo:
Lauantai-iltaisin, saunan ja iltauutisten jälkeen. Peiton alla ja valot pois päältä. Meillä isännän kanssa tuosta jo muodostunut traditio :)

Ihanaa :) Katotteko lottoarvonnan myös?

Tottakai! Saunan jälkeen myös keitämme kahvit, ja usein maistelemme kitymarketin tarjouspullapitkoa. Luin näet et-lehdestä, että rusinat nostavat mieskuntoa ;) Joskus, kun olen villillä tuulella, menen jo edeltä makuukammariin ja jätän säätiedotuksen katsomatta. Sitten huhuilen miehelleni peiton alta, että "huhuu, etpäs löydä minua" :)

Kyl sie viel miehenki löydät. Jos tahdot :)
Ei tartte olla koko vuotta ilman.

No onhan tässä ollut jo niiiiin pitkä kuiva kausi, ettei jaksa enää toivoa muusta. Kyllä yhenillan juttuja olis tarjolla, mutta ne ei mua kauhiast kiinnosta...

Lupaan että löydät sopivan miehen, usko pois vaan =)

Yhteistyössä