V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Lupaan että löydät sopivan miehen, usko pois vaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Melkein aina valot päällä. Onhan se kivempi katella toista.
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Lupaan että löydät sopivan miehen, usko pois vaan =)
Mistä sellasen kunnon miehen sit löytää?
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Melkein aina valot päällä. Onhan se kivempi katella toista.
No mut jos toisessa ei oo mitään kateltavaa :/ :/
no hö, miksei se oo löytänyt mua jo?Alkuperäinen kirjoittaja mie:Ei sitä tartte erikseen ettiä, kunhan annat vaan sen tulla luokses. Kyllä se tulee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Elä hyvä ihminen... Jos haluaa seksiä toisen kanssa, niin tottahan sitä pitää viehättävänä ja haluaa katsoa.
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:no hö, miksei se oo löytänyt mua jo?Alkuperäinen kirjoittaja mie:Ei sitä tartte erikseen ettiä, kunhan annat vaan sen tulla luokses. Kyllä se tulee![]()
:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Mut kyllä se tulee, älä murehdi
Kun vaan annat sille mahdollisuuden.
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Mut kyllä se tulee, älä murehdi
Kun vaan annat sille mahdollisuuden.
No mutta mulla on avoimet ovet kunnon rakkaudelle, mutta ei se oo tullut ovesta sisään.. :|
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Laita vähän kiinnemmäs niitä, veto vie muuten kaiken mennessään.
Se tulee ajallaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Laita vähän kiinnemmäs niitä, veto vie muuten kaiken mennessään.
Se tulee ajallaan![]()
Sähän oot ihan pelottavalla tuulella, spookya. Mutta millanen mies se on se kunnollinen?Mä en taho mitään paskahattuja enää---
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Se on sellanen just oikeenlainen.
Anna vaan kaiken tapahtua omalla painollaan, älä kiirehdi liikaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::heart: :heart: mä tahon olla onnellinen ja niin poispäin...
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:justjuu, jos sä kulkisit peruuttamalla ilman peilejä niin varmaan tulis joku semmonen juttu vastaan....
Niin, ei se kyllä olekaan. Mutta ois kivaa, että olis joku jonka kainaloon käpertyä ja olla in lööv.. Ja joka jakaa arjen ilot ja surut.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::heart: :heart: mä tahon olla onnellinen ja niin poispäin...
Älä anna onnellisuuden olla kiinni miehestä. Se tulee kun on sen aika.
Opettele nauttimaan elämästä, se lähtee pienestä :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Niin, ei se kyllä olekaan. Mutta ois kivaa, että olis joku jonka kainaloon käpertyä ja olla in lööv.. Ja joka jakaa arjen ilot ja surut.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::heart: :heart: mä tahon olla onnellinen ja niin poispäin...
Älä anna onnellisuuden olla kiinni miehestä. Se tulee kun on sen aika.
Opettele nauttimaan elämästä, se lähtee pienestä :heart:
:|
Mulla on tapana inttääAlkuperäinen kirjoittaja mie:Ole ihan rauhassa, se tulee. Lupasinhan jo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mulla on tapana inttää
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mulla on tapana inttää
Huomasin
Mut ole huoleti.
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Pitäiskö lähteä antamaan tilaisuus jo nyt heti?