Selvitäpä, löytyisikö seurojen järjestämänä tai kokonaan niiden ulkopuolelta jotain jumppakerhoja, joihin poikasi voisi mennä. Täällä Jyväskylässä poikani aloitti 3-vuotiaana tenavajumpan ja siirtyi siitä 6-vuotiaana poikien jumpparyhmään. Mihinkään seuraan hän ei kuulu vielä 10-vuotiaanakaan.