P
perhoinen84
Vieras
Tilasin postimyynnistä yli 100e Tavaraa. Hain sen paketin varmaan 3kk sitten postista ja postissa kysyin että pitääks se maksaa ja ne sano että ei.Sit muistinkin että olen tilannut ne laskulle.
No Olen tässä nyt odotellut sitä laskua ja eilen sitten hoksasin kattoa sitä tilauslappua mikä tulee paketin sisällä. Siinä sitten luki että postiennakolla tilattu.Juu on tosi postiennakko kun en oo maksanut hakiessa mitään paketista.
Sitten vielä ajattelin kattoo oman tilini kyseisestä yrityksestä niin siellä näyttää nollaa tilin saldo.
Että Sain sitten 100e paketin "ilmaitteeksi"
Toisaalta tuntuu varastamiselle,vaikka postin vikahan se on ollut tai postimyynnin.
Pitäiskö soittaa asiakaspalveluun siitä vai olla hiljaa :ashamed:
No Olen tässä nyt odotellut sitä laskua ja eilen sitten hoksasin kattoa sitä tilauslappua mikä tulee paketin sisällä. Siinä sitten luki että postiennakolla tilattu.Juu on tosi postiennakko kun en oo maksanut hakiessa mitään paketista.
Sitten vielä ajattelin kattoo oman tilini kyseisestä yrityksestä niin siellä näyttää nollaa tilin saldo.
Että Sain sitten 100e paketin "ilmaitteeksi"
Toisaalta tuntuu varastamiselle,vaikka postin vikahan se on ollut tai postimyynnin.
Pitäiskö soittaa asiakaspalveluun siitä vai olla hiljaa :ashamed: