Hassu tuo Oksas-keskustelu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Luulisi, että suomalainen nainen olisi tyytyväinen, kun joku puhuu avoimesti siitä, että Suomessa on - ihan tilastollisestikin - paljon perheväkivaltaa, joka jää piiloon ja sitten vielä vaatii kovempia rangaistuksia väkivallantekijöille.

Mutta ei.
Mitä tekee suomalainen nainen: haukkuu naiskirjailijan lahjattomaksi plagioijaksi, perhetaustan vuoksi ulkomaalaiseksi kansakuntamme hyväksikäyttäjäksi, joka ei ymmärrä ylistää tätä kaunista ja täydellistä Suomenmaata ja kaiken lisäksi näyttääkin omituiselta, koska meikkaa väärin ja pitää outoa tukkaa.

Kun tuota ketjua lukee, ei yhtään ihmetytä, miksi Suomessa on niin väkivaltaista ja masentunutta porukkaaa, kun ne kasvavat tuollaisten äitien vaikutuspiirissä.

Alkuperäinen kirjoittaja mä puolestaan mietin että:
Naisten tekemä väkivalta on ihan yhtä tärkeää ja puuttumisen arvoista. Miksi siitä ei kukaan halua puhua siitä??

No tämäkään ei kuulu tähän. Oksanen puhui nyt miesten tekemästä väkivallasta, ei naisten, ei lasten, ei teinien, ei äitien. Ei kai nyt kaikkeen voi samalla kertaa ottaa kantaa?

Naisten tekemä väkivalta on ihan yhtä tärkeää ja puuttumisen arvoista. Miksi siitä ei kukaan halua puhua siitä??

Peesi!!!

Kun KAIKESTA väkivallasta pitäisi puhua!! Mutta yllätys,yllätys, feministi-Oksanen mollasi vain miehiä...

samaa mieltä ap:n kanssa...en päässy ekaa sivua pidemmälle tuossa oksas-ketjussa mut heti ihmettelin samaa! Eikö tosiasioita saisi tuoda esiin vaan vaieta kuolleiksi. Ei se väkialta sillä lopu, että siitä ei puhuta!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Luulisi, että suomalainen nainen olisi tyytyväinen, kun joku puhuu avoimesti siitä, että Suomessa on - ihan tilastollisestikin - paljon perheväkivaltaa, joka jää piiloon ja sitten vielä vaatii kovempia rangaistuksia väkivallantekijöille.

Mutta ei.
Mitä tekee suomalainen nainen: haukkuu naiskirjailijan lahjattomaksi plagioijaksi, perhetaustan vuoksi ulkomaalaiseksi kansakuntamme hyväksikäyttäjäksi, joka ei ymmärrä ylistää tätä kaunista ja täydellistä Suomenmaata ja kaiken lisäksi näyttääkin omituiselta, koska meikkaa väärin ja pitää outoa tukkaa.

Kun tuota ketjua lukee, ei yhtään ihmetytä, miksi Suomessa on niin väkivaltaista ja masentunutta porukkaaa, kun ne kasvavat tuollaisten äitien vaikutuspiirissä.

Nimenomaan, aika monelle taisi kolahtaa omalle kohdalle.

No tämäkään ei kuulu tähän. Oksanen puhui nyt miesten tekemästä väkivallasta, ei naisten, ei lasten, ei teinien, ei äitien. Ei kai nyt kaikkeen voi samalla kertaa ottaa kantaa?

KAIKESTA väkivallasta pitäisi puhua, eikä mennä niin että suomalaiset miehet on paskasakkia mutta naiset taas jotain ylijumalia joiden ongelmat on kaikki miesten syytä.

Ei edistä väkivallattomuutta yhtään tuollainen provoilu ja vielä toisen maan mediassa. Vie huomion itse asiasta tuollainen pelleily.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Peesi!!!

Kun KAIKESTA väkivallasta pitäisi puhua!! Mutta yllätys,yllätys, feministi-Oksanen mollasi vain miehiä...

No voi hyvää päivää taas! Mikä teitä vaivaa? Mitä "mollaamista" se on, jos sanoo että on väärin, kun mies hakkaa naista? Maailmassa on paljon vääryyksiä, mutta mitä hemmetin väärin siinä on, jos Oksanen puuttui nyt yhteen niistä? Osuuko tämä niin monelle omalle kohdalle, että kuulat menee ihan sekaisin?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Fefe:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
tuota kirjailijaa kun miettii....onko hän lepakko?nehän on hirveen katkerii miehille

Lesbous ei tee naista katkeraksi miehille. Oksanen on mun käsittääkseni bi-seksuaali.

no johan vain tekee

Ei tee. Mä tunnen lesboja, mutta sä et taida tuntea. Ei mun tuntemani lesbot ole katkeria miehille vaan he elävät onnellisissa parisuhteissa rakastamansa ihmisen kanssa.

Mä olen välillä ollut erittäin katkera miehille ja olen hetero. Onko mussa nyt sitten sun logiikaan mukaan ripaus lesboa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Peesi!!!

No voi hyvää päivää taas! Mikä teitä vaivaa? Mitä "mollaamista" se on, jos sanoo että on väärin, kun mies hakkaa naista? Maailmassa on paljon vääryyksiä, mutta mitä hemmetin väärin siinä on, jos Oksanen puuttui nyt yhteen niistä? Osuuko tämä niin monelle omalle kohdalle, että kuulat menee ihan sekaisin?

En tunne väkivaltaisia naisia, enkä miehiä. Minä inhoan yleistämistä. Ja tässä yleistettiin miesten tekemä väkivalta, kun kaikki väkivalta on väärin, ja nainen tekee sitä väkivaltaa melkein yhtä paljon(tutkimusten mukaan)

Minä luulen, että tässä ja tuossa toisessa ketjussa Sofin kommentin kanssa eri mieltä olevat, ovat niitä, joilla on hyvä mies, joka ei hakkaa. Ne, keitä hakataan, tuskin edes haluavat asiasta puhua, koska tuska on varmaan niin suuri.

Uusimmat

Yhteistyössä