hassuin juttu baari-illan aikana/jälkeen?

pikku myy ja haisulimamma

Aktiivinen jäsen
24.08.2007
5 441
0
36
tästä nyt on aikaa jo kun tää mun juttu on sattunut,oli rahat vähissä(tietenkin kun baarista tultiin) ja alko tekee mieli aivan älyttömästi pizzaa ja toisaalta olis silläkin rahalla ottanut taksin,kun oli jo vähän väsynyt olo.. B)
no mä sanoin kaverilleni että tuutko käymään mun kanssa tossa pizzeriassa ennenku lähdet kotiin,mä menin kysymään suoraan että saanko 2 pizzaa kotiinkuljetuksella+minä tietenkin :kieh: :D Ja minähän sain :laugh:

tämä nuoruudessa tapahtunut. Olin ottanut pohjia hiukan liikaa ja aamulla herätessä huomasin t-paidan verkkatakin päällä?! :D olin oikein pukeutunut hienosti illalla.

pakko vielä yksi laittaan :D Yöllä kotiin tullessa huomasin, että side oli tipahtanut nilkkoihin(menkat oli siis) :D Onneksi kuitenkin siellä pysyi, mutta housut olivat hiukan tahriintuneet. Ei onneksi kuitenkaan läpi ollut tullut housuista.

me oltiin miehen kanssa viime kesänä lähdössä baariin ja minä taxia soittamaan (pohjat oli aika hyvät) ja ihmettelin kun kuuluu taxineidin ääni niin hiljaa etten saa mitään selvää ja huudan vaan "haloo,haloo". Mies hetken tätä seurattuaan koputti olalle ja sanoi että jos sen puhelimen kääntäisi oikein päin niin saattaisi kuulua paremmin. OHO!

Baarista tultua, hyppäsin ensimmäiseen autoon ja kerroin osoitteen, laitoin jo turvavyötä kiinni kun tämä kyseinen herra sanoi ettei tämä mikään taksi ole vaan hän odottaa kavereitaan. söpertelin anteeksi ja jatkoin tien reunaan liftaan. sain kohta kyydin kotiin. ei tarvinnut maksaa kotia

Mulla joskus muutama vuosi sitten tällänen:

Olin eräässä pizzeriassa ja sielä oli joku jätkä kenen kanssa tuli riitaa. Aikamme tapeltuamme ajattelin lopettaa riidan ja poistua TYYLIKKÄÄSTI korkkareissani nokka pystyssä paikalta... No...kröhöm... pääsin ulko-ovelle ja vedin siihen sitten portaille kauniit lipat! :laugh: Siinä sitten farkut polvista rikki, veri polvista vuotaen ja tukka sekaisin nousen ja yritän olla NIIIN fiini :laugh:

Aamulla kun heräsin, housut oli puoliksi jalassa. Toisen lahkeen olin riisunut. Vieläkin ihmettelen miten mulla oli silti molemmat kengät jalassa! Oli niin kapeat lahkeet kuitenkin, että mun on pakko olla ottanut ensin kengän pois ja sitten laittanut sen takasin. Kaikenlaista.

Mies yritti joskus muinoin piiiitkän baari-illan päätteksi tilata meille taksia. Sanoi että tulossa on, numero vissiin seittemänsataakolme-jotain. Odoteltiin pakkasessa aikamme, kunnes mies soitti kysyäkseen missä taksi viipyy. "Juu edelleen on tulossa se seittemänsataakolme-jotain" Eikä taksia näkyny, ei kuulunu. Madeltiin siitä sitten kotiin, kiukkusina ja laskuhumalassa. Mies potki kännyänsä koko matkan (sen ajan laitteet kesti moisen )

Seuraavana aamuna osu silmään puhelinluettelon kansi... Siinä luki taksin numerot: "Pääkaupunkiseutu 700700, Helsinki 700300" :D :headwall:
Ei vaan jaksanu tajuta sillon mitä tarkottaa taksin numero :whistle:

Näitähän riittäis. :laugh:

No pari hyvää juttua, kerran lähdin serkkuni kanssa baarista, kello alkoi lähennellä neljää ja meillä oli vielä meno päällä. Panetti ihan oikeasti niin he*vetisti ja yritin iskeä portsarin. Ei se oikein syttynyt, aamulla tiesin miksi, olin oksentanu vessassa rinnuksille. :D Tuosta nyt on jo aikaa, mutta myöhemmin kyllä kellistin senkin äijän. :laugh:

toinen oli se, kun meillä täällä kaupungilla on lumilinna ja isolla porukalla lähdettiin baari-illan jälkeen sisäsatamaa päin horjumaan, kiipeiltiin siellä muureilla ihan pöhnässä ja päädyttiin putkaan joka nuppi.

vielä yksi, olin ruotsin puolella viettämässä iltaa työviikon päätteeksi, tanssin pöydillä ja riisuin paidankin, muistan vain että kysyin eräältä naiselta tykkäätkö minun tisseistä, suomeksi, ja sehän vastasi, oli muuten eräs palstalainen, lääkäri... Päädyttiin lakanoihin illan päätteeksi ja ystäviä oltu siitä asti. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mies yritti joskus muinoin piiiitkän baari-illan päätteksi tilata meille taksia. Sanoi että tulossa on, numero vissiin seittemänsataakolme-jotain. Odoteltiin pakkasessa aikamme, kunnes mies soitti kysyäkseen missä taksi viipyy. "Juu edelleen on tulossa se seittemänsataakolme-jotain" Eikä taksia näkyny, ei kuulunu. Madeltiin siitä sitten kotiin, kiukkusina ja laskuhumalassa. Mies potki kännyänsä koko matkan (sen ajan laitteet kesti moisen )

Seuraavana aamuna osu silmään puhelinluettelon kansi... Siinä luki taksin numerot: "Pääkaupunkiseutu 700700, Helsinki 700300" :D :headwall:
Ei vaan jaksanu tajuta sillon mitä tarkottaa taksin numero :whistle:

Siis häh??

Alkuperäinen kirjoittaja Minla:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mies yritti joskus muinoin piiiitkän baari-illan päätteksi tilata meille taksia.......

Siis häh??

Juu, huonosti selitetty... Miehelle oli yritetty selittää että meiän pitää tilata taksi toisesta numerosta, siittä seittemänsataakolmesataasta... Se ei ollu taksin numero-

:ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:

No pari hyvää juttua, kerran lähdin serkkuni kanssa baarista, kello alkoi lähennellä neljää ja meillä oli vielä meno päällä. Panetti ihan oikeasti niin he*vetisti ja yritin iskeä portsarin. Ei se oikein syttynyt, aamulla tiesin miksi, olin oksentanu vessassa rinnuksille. :D Tuosta nyt on jo aikaa, mutta myöhemmin kyllä kellistin senkin äijän. :laugh:

toinen oli se, kun meillä täällä kaupungilla on lumilinna ja isolla porukalla lähdettiin baari-illan jälkeen sisäsatamaa päin horjumaan, kiipeiltiin siellä muureilla ihan pöhnässä ja päädyttiin putkaan joka nuppi.

vielä yksi, olin ruotsin puolella viettämässä iltaa työviikon päätteeksi, tanssin pöydillä ja riisuin paidankin, muistan vain että kysyin eräältä naiselta tykkäätkö minun tisseistä, suomeksi, ja sehän vastasi, oli muuten eräs palstalainen, lääkäri... Päädyttiin lakanoihin illan päätteeksi ja ystäviä oltu siitä asti. :laugh:

Ööö... siis ootko lesbo vaiko vaan ystävinä päädyitte nukkumaan? =) :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:

Ööö... siis ootko lesbo vaiko vaan ystävinä päädyitte nukkumaan? =) :saint:

Heterona itseäni pidän mutta on sitä naistenkin kanssa joskus tullut... juu... Ja tämäkin palstalainen on naimisissa 3 lapsen äiti. Sitä sattuu kun kännissä heiluu. :D

Heterona itseäni pidän mutta on sitä naistenkin kanssa joskus tullut... juu... Ja tämäkin palstalainen on naimisissa 3 lapsen äiti. Sitä sattuu kun kännissä heiluu. :D

Toi on oikeesti aika yleistä, tai sitten mä vaan pyörin oudoissa porukoissa. Ei oo montaa naista kaveripiirissäni, kenen kanssa ei olis vähintään tullu suudeltua :p

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:

Toi on oikeesti aika yleistä, tai sitten mä vaan pyörin oudoissa porukoissa. Ei oo montaa naista kaveripiirissäni, kenen kanssa ei olis vähintään tullu suudeltua :p

On yleistä. =) Ei tuo ainoa nainen mulla ole ollut, mutta toistaiseksi viimeisin valloitus samasta sukupuolesta. Jos satutaan baariin yhdessä niin aina jotain tapahtuu. :D

On yleistä. =) Ei tuo ainoa nainen mulla ole ollut, mutta toistaiseksi viimeisin valloitus samasta sukupuolesta. Jos satutaan baariin yhdessä niin aina jotain tapahtuu. :D

Se on jännää, että jonkun tietyn naisen kanssa aina tapahtuu. Mä tapasin täältä yhden palstalaisen, ja heti ensi tapaamisesta lähtien oli ihan selvää, että sänkyyn mennään.

Se on jännää, että jonkun tietyn naisen kanssa aina tapahtuu. Mä tapasin täältä yhden palstalaisen, ja heti ensi tapaamisesta lähtien oli ihan selvää, että sänkyyn mennään.

Niinpä... :D

Kaverin polttareissa, aikoja sitten... Dj ei suostunut soittamaan, mitä pyydettiin, näytin tissit, ja soitti sen jälkeen kaikki mitä pyydettiin :D

Mun juttu sama paitsi että vilauttelin baarimikolle,kun oli niin pirun hidasta palvelua :kieh: Ennen sitä vilautusta :whistle: :ashamed:

HYI

tykkäätkö minun tisseistä, suomeksi, ja sehän vastasi, oli muuten eräs palstalainen, lääkäri... Päädyttiin lakanoihin illan päätteeksi ja ystäviä oltu siitä asti. :laugh:

Ööhh,miks hänen ammatti piti erikseen mainita?
-eikö lääkärit käy baareissa, vai eikö he harrasta "yhdenillan juttuja", vai oliko pointti se ettei lääkäri voi olla saman sukupuolen kanssa sängyssä...?

;-)

Yhteistyössä