Hassuja nuo meidän miehet...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JONSERED Karhunkantaja

Vieras
:kieh:

Käytiin taas äijän isää tervehtimässä sairaalassa. Ja kas: suuri (ja iloinen) oli yllätyksemme, kun äijän sisar½ perheineen oli paikalla.

Kotiin lähdettäessä Heka sitten kysyi äijältä: "Oliks se Mummelin vieressä se sun siskos, XXX?"
Äijä: " Joo. Te ette ookkaan montaa kertaa nähneet."
Heka: "No, niin mä vähän arvelinkin, että se se oli. Ei siihen meinannu saada mitään yhteyttä..."

:saint: Äijän sisar½ on syntymäpelästynyt, omissa ajatuksissaan viipyilevä pelokas olento.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
ja tämä piti tänne kertoa koska?

Heka kiteytti asian täydellisesti: ei saa yhteyttä. :laugh:

Olen aiemmin täällä kiukutellut, kun ko. rouvashenkilö ei ole saanut tehtyä mitään vanhempiensa eteen. Mutta syykin siis selvisi: yhteys pätkii.

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
varmaan sun mielestä tosi hauska juttu mutta tämäkään ei aukea mulle

Ei se mitään. Minä olen kuvitellut tähän saakka, että olen ainoa, joka ei saa yhteyttä äijän sisar½:n, eli että vika on vain minussa. Mutta näköjään lapsikin sen näkee, että eri planeetoilta olemme.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Mistähän se johtuu että mä en saa mitään selkoa sun kirjoituksista? Onko vika lukijassa vai kirjoittajassa..?

Vaiko taas siinä, ettei saa yhteyttä? ;)

Jos se oletkin sinä johon on vaikea saada yhteyttä? Kun tuntuu että aika moni ei ymmärrä sun juttujas? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Kuka on Heka ?

Poika nro 1. Eli armas perilliseni.

Jaahans...ei saisi noita lasten nettinimiä mennä näin muuttelemaan, kun en meinaa saanut heti yhteyttä tämän asian osalta kuntoon...joutui miettimään kuka on Heka ...

Eihän nuo mihinkään ole muuttuneet: Stasi, Mossad, Heka Hillitön ja IRA

Kuka on Heka ?

Poika nro 1. Eli armas perilliseni.

Jaahans...ei saisi noita lasten nettinimiä mennä näin muuttelemaan, kun en meinaa saanut heti yhteyttä tämän asian osalta kuntoon...joutui miettimään kuka on Heka ...

Eihän nuo mihinkään ole muuttuneet: Stasi, Mossad, Heka Hillitön ja IRA

Jaahans, perskele....on jäänyt tuo Heka rekisteröimättä....muut muistinkin.

Aloittaja tahtoo kertoa, että hänellä ja hänen lapsillaan on kyky lukea toisten ajatuksia. Valitettavasti miehen sisko, jota lapset eivät ole juuri nähneet, on pelästynyt yliluonnollisia kykyjä ja siksi hänen ajatuksiaan ei pysty lukemaan. Ei itse shamaani eikä hänen jälkikasvunsa.

Alkuperäinen kirjoittaja suomentaja:
Aloittaja tahtoo kertoa, että hänellä ja hänen lapsillaan on kyky lukea toisten ajatuksia. Valitettavasti miehen sisko, jota lapset eivät ole juuri nähneet, on pelästynyt yliluonnollisia kykyjä ja siksi hänen ajatuksiaan ei pysty lukemaan. Ei itse shamaani eikä hänen jälkikasvunsa.

:laugh: :laugh: Ihana tulkinta.

Heka oli siis yrittänyt ylläpitää normaalia jutustelua, mutta ei ollut onnistunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Hauska ketju :D

Minuun ei kuulemma uskalleta ottaa yhteyttä, vaikka itse voisin ollakin yhteyksissä :xmas:

:D Minä saan yhteyksiä ihan outoihin suuntiin...

Hyvä, olen kuulemma outo.
Uskallanpa väittää tietänäni ainakin noin suunnilleen, mitä tarkoitat.

Yhteistyössä