hätähousu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ovistesti!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ovistesti!

Vieras
Onko täällä ketään jolla olisi ovulaatiotesti näyttänyt raskauden?
Mulla menkkamaista kipua ollut jo jonkun päivän (jota siis aina ollut myös raskauden alussa) ja tein äskettäin ovistestin, niin siihen tuli aikas tumma testi-viiva!? ( vähän vaaleempi kuin se toinen, mutta siltin tavallista tummempi)!
Viikko sitten tein raskaustestin, johon 1-2Hjälkeen ilmesty haamuviiva..ja siitä parin päivän päästä uudestaan, ja taas sama juttu!?
Nyt siis haluaisin tietää et näyttääkö ovistesti myös mahollisen raskauden ja jos näyttää nii kuinka vahva siitä viivasta on teillä tullut? :)

Onko nykyään kaikki jotenkin epämuodostuneita kun ei tulla raskaaksi tuosta vaan, onko vika miehessä vai naisessa? Miksi pitää niin kovasti tikutella ja tehdä kaikenlaisia testejä että tietää milloin voi panna, eikö sitä panemista muuten sitten harrasteta ollenkaan.

Lapsenteko ei ole arka asia, sinulle se on. Itse olen lapseni jo tehnyt aikaa sitten ja ihmettelen tätä nykynuorison kädettömyyttä, turvautua johonkin tikkutesteihin milloin voi nussia. Taidat olla juuri sitä pullamössö sukupolvea jolle on leivätkin voideltu valmiiksi.

Ovistestissä pitäisi olla sitten kontrolliviivaa vahvempi viiva, niin se saattaisi meinata raskautta, monilla nimittäin näyttää vahvaa viivaa ihan loppukierrosta muutenkin.

Yhteistyössä